(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Ja sa Albin och kände att han inte kunde göra annat än svara ärligt
22 jun, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
heh släng honom i fängelse hålan sa Ledaren
22 jun, 2013 20:00
|
|
Borttagen
|
Ledarens tjänare tog Albin och slängde honom i fägelse hålan de såg till att dörren var ordentligt lås
22 jun, 2013 20:02
|
|
Borttagen
|
det var mörkt där nere
(får jag göra en ny karaktär som kan vara inlåst också)
22 jun, 2013 20:03
|
|
Borttagen
|
(Vist)
Albin satte sig i hörnet och kröp ihop
22 jun, 2013 20:04
|
|
Borttagen
|
Huh ? vem där ? sa en röst som kom ifrån mörkret
22 jun, 2013 20:05
|
|
Borttagen
|
" Eh jag heter Albin sa Albin skrämt
22 jun, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
vad gör du här? sa rösten
22 jun, 2013 20:08
|
|
Borttagen
|
" Jag kidnapades sa Albin
22 jun, 2013 20:08
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 20:11
|
Du får inte svara på den här tråden.