Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Visst, jag kan behöva en drink." svarar D'Tan med ett skratt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 19:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Då gör vi det." säger hon och de börjar gå mor baren, alkohol kanske skulle få honom att slappna av?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 20:01 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Mh, det kan vara bra." säger D'Tan och sätter sig ner.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:03 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo." säger Solara och går till baren för att beställa något, "Vad vill du ha?" frågar hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 20:06 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan beställer och tar en stor klunk från sitt glas.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Kastra tar en stor drink som hon vet är stark, klingona brukade dricka det och det var den drinken de drack sig fulla på när hon gick i privatskolan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 20:27 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han ler ltie och fortsätter att dricka. "Ah- fy .." mumlar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ser på honom, "Gott?" frågar hon och tar en stor klunk av sin.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 20:34 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Väldigt gott." nickar han och dricker.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 20:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Kastra nickar och sveper drinken, "Fan." mumlar hon och skjuter undan glaset samtidigt som hon som i kramp knyter nävarna.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 20:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen