ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissMolly
Elev |
okey så hur mkt ungefär?
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 12 jun, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
Jag kommer nog inte. Några som ska åka med vill jag inte träffa
12 jun, 2011 21:56 |
|
Knizzlare
Elev |
Det, vet jag inte, skulle vara bra att veta tycker jag också Någon som har något förslag på hur mycket pengar man ska ha med sig? Skrivet av Borttagen: Jag kommer nog inte. Några som ska åka med vill jag inte träffa Öhm...okej, synd ![]()
12 jun, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
Ja, och jag kommer inte våga
12 jun, 2011 22:05 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, och jag kommer inte våga Jag kommer, med dom bästaste vännerna vid min sida, så jag kan gömma mig bakom dom! xD haha, lol, nee, menasså, jao ![]()
12 jun, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
ja, men jag har inga bästa vönner
12 jun, 2011 22:11 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jag kommer, med dom bästaste vännerna vid min sida, så jag kan gömma mig bakom dom! Våga bara gömma dig bakom mig! Och du är ju typ tre huvuden längre än mig, så att... ♏︎ 12 jun, 2011 22:11 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Knizzlare: Jag kommer, med dom bästaste vännerna vid min sida, så jag kan gömma mig bakom dom! Våga bara gömma dig bakom mig! Och du är ju typ tre huvuden längre än mig, så att... Hihihi, jooo xd det har du rätt i, men jag kan gå på knä :3 ![]()
12 jun, 2011 22:13 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: Skrivet av Knizzlare: Jag kommer, med dom bästaste vännerna vid min sida, så jag kan gömma mig bakom dom! Våga bara gömma dig bakom mig! Och du är ju typ tre huvuden längre än mig, så att... Hihihi, jooo xd det har du rätt i, men jag kan gå på knä :3 haha! Knä hela tiden ^^
13 jun, 2011 12:10 |
|
EMELESEL
Elev |
KATASTROF! Vi kan nog inte gå på bion, de har satt 15 års gräns!
13 jun, 2011 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen