Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Jag missade tåget :O Vaknade vid 7 men somnade om och sen var klockan 12 Åå Du får "låna" någons flygande bil xD Jag tror att jag får åka med PotterHunger Då får vi hoppas att hon inte lämnar dig xD 1 sep, 2012 12:13 |
|
amanda1104
Elev |
När är tåget framme tror ni...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 12:14 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2012 12:15 |
|
FlamingSnitch
Elev |
1 sep, 2012 12:15 |
|
amanda1104
Elev |
2:a... Fyller den 28/september så jag är äldre än mina kompisar...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 12:17 |
|
PotterHunger
Elev |
VW: Jag skulle aldrig överge dig! Vad gör man inte för sina klasskamrater på Hogwarts? ^^
Läs min profil för info... 1 sep, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
Oki, jag börjar tredje ^^
1 sep, 2012 12:18 |
|
amanda1104
Elev |
Kan vi inte typ göra ett roll om det här året på Hogwars
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum 1 sep, 2012 12:21 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får jag fråga om du kan läsa tankar?? jo, men visst det vore åzum Håller med ;; ![]()
1 sep, 2012 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen