Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Oj... om hon sover kanske jag inte borde stört henne genom att sms:a O_O Oroa dig inte, jag kan inte tänka mig att hon skulle ta illa upp av att du visar att du bryr dig 13 jun, 2012 13:00 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Haha jag tror inte hon sover så det är nog ingen fara ^^ Oj... om hon sover kanske jag inte borde stört henne genom att sms:a O_O Men jag kan inte komma på vad hon skulle göra annars :s hon kanske är hos tanten?? ^^ 13 jun, 2012 13:01 |
|
Borttagen
|
Men.. Nu har ni gjort mig orolig för henne :O
*kommer sitta inloggad på mugglis och glo på skärmen ett tag* 13 jun, 2012 13:02 |
|
AlexZz
Elev |
13 jun, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Men nej jag ville inte göra er oroliga med, jag bara undrade vart hon var xD
Vi får väl vänta och se 13 jun, 2012 13:04 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men nej jag ville inte göra er oroliga med, jag bara undrade vart hon var xD Vi får väl vänta och se Mhm... *fortfarande oroad* MEN nu ska vi va glada hehe... *nervous smile* Vad görs? ♥ . .
13 jun, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Men nej Cara är stor så egentligen behöver vi inte oroa oss ^^Skrivet av Borttagen: Men nej jag ville inte göra er oroliga med, jag bara undrade vart hon var xD Vi får väl vänta och se Mhm... *fortfarande oroad* MEN nu ska vi va glada hehe... *nervous smile* Vad görs? ♥ Ja glada *happy smile* Nej men jag ser på extream homemakover xD ni då?? ^^ 13 jun, 2012 13:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Men nej Cara är stor så egentligen behöver vi inte oroa oss ^^Skrivet av Borttagen: Men nej jag ville inte göra er oroliga med, jag bara undrade vart hon var xD Vi får väl vänta och se Mhm... *fortfarande oroad* MEN nu ska vi va glada hehe... *nervous smile* Vad görs? ♥ Ja glada *happy smile* Nej men jag ser på extream homemakover xD ni då?? ^^ Ska göra frukost och irriterar mig på att min facebook är otillgänglig pga att dom arbetar med webbplatsen -.- 13 jun, 2012 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen