Alla hjärtans dag på Mugglis - hitta din “valentine”!
Forum > Quidditchplanen > Alla hjärtans dag på Mugglis - hitta din “valentine”!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
*förflyttar mig till ett hörn igen, blir ignorerad*
14 feb, 2012 16:47 |
|
vevve_puff
Elev |
^
^ok Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 feb, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Dricker coca-cola och tänker att jag borde gå... men orkar inte, stannar kvar lite till!
14 feb, 2012 16:47 |
|
MinTecknig
Elev |
14 feb, 2012 16:47 |
|
Alice...
Elev |
14 feb, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
14 feb, 2012 16:48 |
|
Rut Luna
Elev |
14 feb, 2012 16:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-14 kl. 16:49
|
|
scarhead
Lärare |
jag känner mig mer forever alone...
kan inte alla par, och alla som är själva, skapa en stor grupp och dansa? *filma runt.* ja... det är lite blandad stämning. många är själva, och ledsna. jag blev tyvärr själv, men jag får finna tröst med Joey. eller så ringer jag hit några. jag funderar på det. 14 feb, 2012 16:48 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Minidjuret: *förflyttar mig till ett hörn igen, blir ignorerad* *Drar upp Minidjuret från hörnet* DANSA MED OSS! 8D 14 feb, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Kom igen nu, vi samlas i en ring och dansar!
14 feb, 2012 16:49 |
Forum > Quidditchplanen > Alla hjärtans dag på Mugglis - hitta din “valentine”!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen