Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rawenclaw98
Elev |
2 mar, 2012 18:42 |
|
JosefinFini
Elev |
2 mar, 2012 18:44 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Här är lite nya bilder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() om nu undrar så är det i mitten är det det brev som sirius får av lily i den sjunde boken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Woops har glömt att ändra kalendern till Mars xD ![]() ![]() ![]() ![]() jag har fler posters men jag orkar inte ta mer bilder... Jättefint!
2 mar, 2012 18:55 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
jättesnygga! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 2 mar, 2012 18:56 |
|
Rawenclaw98
Elev |
2 mar, 2012 19:02 |
|
Johnte
Elev |
Men OMR, vart har du köpt lyktan som står i en av bilderna?
2 mar, 2012 19:07 |
|
James S Potter
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Hmmm, det har jag inte tängt på... Skrivet av James S Potter: Skrivet av Borttagen: Ja!!! Men jag får det mästa! Närå! Skrivet av James S Potter: Skrivet av Borttagen: Men om jag hittar till ditt rum först, får jag det då? Skrivet av Rawenclaw98: PrisonerOfAzkaban: naww tack ♥ du kan få det om du vill, det gäller bara att hitta hit James S Potter: Tack haha tack! ♥ Vi delar! haha ni är ju för roligaaa ♥ xD ja ni kan väl bo i det tillsammans om det funkar?
2 mar, 2012 19:08 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av Johnte: Men OMR, vart har du köpt lyktan som står i en av bilderna? jag vet faktiskt inte, jag fick den av några som jag känner Edit: OMR jag glömde lägga till en bild :o ![]() ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
2 mar, 2012 19:41 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
2 mar, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
O jäklar :O
2 mar, 2012 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.
































Mugglarportalen