myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emme Lestrange
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vilken tid kan man logga in idag? :'D De som kom in dag tre kommer in om lite över en timma skrev dom på sin fb just ;D Jag kommer in imorgon åhh 16 mar, 2012 15:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av Solkatten: Vilken tid kan man logga in idag? :'D De som kom in dag tre kommer in om lite över en timma skrev dom på sin fb just ;D Jag kommer in imorgon åhh Dag två menar du? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 15:46 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av Solkatten: Vilken tid kan man logga in idag? :'D De som kom in dag tre kommer in om lite över en timma skrev dom på sin fb just ;D Jag kommer in imorgon åhh Dag två menar du? Nej, tre. Dag två har redan kommit in, dom lät dem komma in igår som en överraskning. xD 16 mar, 2012 15:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av Solkatten: Vilken tid kan man logga in idag? :'D De som kom in dag tre kommer in om lite över en timma skrev dom på sin fb just ;D Jag kommer in imorgon åhh Dag två menar du? Nej, tre. Dag två har redan kommit in, dom lät dem komma in igår som en överraskning. xD Men jag kom in dag två och har fortfarande inte kunnat komma in "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Jag är dag två och jag är inne sen 3½ timmar
16 mar, 2012 15:54 |
|
will
Elev |
Okey okey
16 mar, 2012 15:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är dag två och jag är inne sen 3½ timmar Gah, varför kommer jag inte in?!?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 15:57 |
|
will
Elev |
Okey
öl 16 mar, 2012 15:59 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag är dag två och jag är inne sen 3½ timmar Gah, varför kommer jag inte in?!?! Säker på att du har rätt mailadress? Och säker på att du kom in dag 2? ;D 16 mar, 2012 16:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag är dag två och jag är inne sen 3½ timmar Gah, varför kommer jag inte in?!?! Säker på att du har rätt mailadress? Och säker på att du kom in dag 2? ;D Ja, det stod så på sidan. will - Sluta spamma -__-' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 mar, 2012 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen