The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: ^ Men varför vill du inte vara ihop med någon? Haha! Ingen i min skola vågar sig att fråga chans på någon. Jag vet inte riktigt :c Har typ ingen lust. Fast när det var just HAN som frågade, så blev jag pressad, för jag liksom, jag vill men jag vill inte... 14 feb, 2012 16:12 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: ^ Men varför vill du inte vara ihop med någon? Haha! Ingen i min skola vågar sig att fråga chans på någon. Jag vet inte riktigt :c Har typ ingen lust. Fast när det var just HAN som frågade, så blev jag pressad, för jag liksom, jag vill men jag vill inte... Svårt... ![]()
14 feb, 2012 16:28 |
|
carro78
Elev |
YAY alla hjärtans dag!!! GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER ALLA!! Idag har jag fått 3 dvärgar... Jag trodde att jag skulle få av er ju
14 feb, 2012 17:55 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av carro78: YAY alla hjärtans dag!!! GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER ALLA!! Idag har jag fått 3 dvärgar... Jag trodde att jag skulle få av er ju Jaa, glad alla ♥ dag på er alla flummisar! ![]()
14 feb, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av carro78: YAY alla hjärtans dag!!! GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER ALLA!! Idag har jag fått 3 dvärgar... Jag trodde att jag skulle få av er ju Jaa, glad alla ♥ dag på er alla flummisar! Tack det samma! Glad alla hjätrans dag! ♥ Men ingen har get mig någon dvärg!! 14 feb, 2012 18:09 |
|
Rut Luna
Elev |
Ååh! Jag vill ha mer dvärgar =3 Jag ska skicka nåra!
Jag är faktiskt död. 14 feb, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av carro78: YAY alla hjärtans dag!!! GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER ALLA!! Idag har jag fått 3 dvärgar... Jag trodde att jag skulle få av er ju Jaa, glad alla ♥ dag på er alla flummisar! Tack det samma! Glad alla hjätrans dag! ♥ Men ingen har get mig någon dvärg!! Hihi! Nu har jag fått 2 dvärgar!! 14 feb, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av carro78: YAY alla hjärtans dag!!! GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER ALLA!! Idag har jag fått 3 dvärgar... Jag trodde att jag skulle få av er ju Jaa, glad alla ♥ dag på er alla flummisar! Tack det samma! Glad alla hjätrans dag! ♥ Men ingen har get mig någon dvärg!! Jag vet inte hur många jag har fått! Kanske från 6-8 Jag vet inte säkert! Hihi! Nu har jag fått 2 dvärgar!! 14 feb, 2012 18:52 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
14 feb, 2012 19:21 |
|
OliverPhelps
Elev |
14 feb, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen