(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Professor McGonagall
Elev |
jättebra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 18 mar, 2012 18:13 |
|
onlyoliviaa
Elev |
18 mar, 2012 19:54 |
|
Lokix
Elev |
Jättebra
Todeledo 18 mar, 2012 19:54 |
|
Vipratten
Elev |
Jag gillar professorns omformulering för "Jag får egentligen inte göra så här, men ta katten du"
Det må vara sorgligt, men som det heter: Man ska sluta när det går som bäst! Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
18 mar, 2012 20:28 |
|
Josie Malfoy
Elev |
nya! så lite kvar TT.TT snyft, hur ska jag kunna överleva?
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 18 mar, 2012 20:52 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Det är jättebra!
Du sa att det blir sju kapitel till eller fler... Jag hoppas på fler. 18 mar, 2012 21:05 |
|
Ginny4ever
Elev |
Synd att det snart är slut! du skriver verkligen jätte bra!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 18 mar, 2012 21:08 |
|
AlexZz
Elev |
18 mar, 2012 21:17 |
|
onlyoliviaa
Elev |
19 mar, 2012 21:52 |
|
SevLoveer
Elev |
20 mar, 2012 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen