Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Finns ändå inget som är öppet Det är det ända som räddar oss förkastade själar ^^ Vänta bara. Snart är ni äldre och har körkort, då är det inget som räddar en //Åkt o köpt snabbmat mitt i natten flertalet gånger Haha, äldre? Jag är över 18 27 feb, 2013 01:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Finns ändå inget som är öppet Det är det ända som räddar oss förkastade själar ^^ Vänta bara. Snart är ni äldre och har körkort, då är det inget som räddar en //Åkt o köpt snabbmat mitt i natten flertalet gånger Haha, äldre? Jag är över 18 Jaha 27 feb, 2013 01:01 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Finns ändå inget som är öppet Det är det ända som räddar oss förkastade själar ^^ Vänta bara. Snart är ni äldre och har körkort, då är det inget som räddar en //Åkt o köpt snabbmat mitt i natten flertalet gånger Haha, äldre? Jag är över 18 Jaha Är också över arton ^^ Har dock inte hunnit ta körkort... 27 feb, 2013 01:06 |
|
Borttagen
|
Är så helvetes jävla trött på dethär.
27 feb, 2013 06:57 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är så helvetes jävla trött på dethär. finns här ifall du behöver prata♥ assåå åååhhh .. idag hade jag på mig en 'ny outfit' till skolan den var lite 'annorlunda' men jag gillar den. jag har sämsta självförtroendet(jag har social fobi) och var nervös i mårse hur de andra skulle reagera. när jag väl kmr till skolan säger mina bästa vänner: 'det set konstigt ut' osv... tack för det bästisar. 27 feb, 2013 07:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
lovegood99, du, bry dig inte om vad de tycker. om de nu är dina bästisar, då får de väl acceptera det du har på dig, vare sig de gillar det eller inte? alltså, de får säga vad de tycker, men fortfarande är det upp till dig. och du trivs i det, huh? ♥
27 feb, 2013 08:34 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: lovegood99, du, bry dig inte om vad de tycker. om de nu är dina bästisar, då får de väl acceptera det du har på dig, vare sig de gillar det eller inte? alltså, de får säga vad de tycker, men fortfarande är det upp till dig. och du trivs i det, huh? ♥ du är så....fin och smart Emma♥ trying. jag trivs men genast jag får en blick,en komentar så,trivs jag inte längre..:/ 27 feb, 2013 08:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av lovegood99: Skrivet av LunaLovegood1: lovegood99, du, bry dig inte om vad de tycker. om de nu är dina bästisar, då får de väl acceptera det du har på dig, vare sig de gillar det eller inte? alltså, de får säga vad de tycker, men fortfarande är det upp till dig. och du trivs i det, huh? ♥ du är så....fin och smart Emma♥ trying. jag trivs men genast jag får en blick,en komentar så,trivs jag inte längre..:/ aww desamma♥ vet hur det känns, men det är bara att hålla huvudet högt och säga "i was born this way baby" haha ;3
27 feb, 2013 08:43 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: hahah, ska komma ihåg citatet ;D Skrivet av lovegood99: Skrivet av LunaLovegood1: lovegood99, du, bry dig inte om vad de tycker. om de nu är dina bästisar, då får de väl acceptera det du har på dig, vare sig de gillar det eller inte? alltså, de får säga vad de tycker, men fortfarande är det upp till dig. och du trivs i det, huh? ♥ du är så....fin och smart Emma♥ trying. jag trivs men genast jag får en blick,en komentar så,trivs jag inte längre..:/ aww desamma♥ vet hur det känns, men det är bara att hålla huvudet högt och säga "i was born this way baby" haha ;3 (btw. vi har inte ugglat på ett tag... 27 feb, 2013 08:47 |
|
Jackie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inget recept på min medicin. Och smärtorna blir bara värre och värre med varje dag. Migrän en gång om veckan, minst. I klassen känner jag mig inte som en del av allting, nu finns det en tjej som är så irriterande. Jag tappade min plånbok, och hon, istället för att hålla tyst (helst) har ju självklart sagt att hon också har tappat sin plånbok men en klasskompis har kommit till henne med den. Jag står inte ut med henne. Hon ska alltid skryta och låtsas vara bäst. Det är hon inte, hon är bara pain in the ass. Och på lektioner, när jag för en gångs skull vågar räcka upp handen, då ska folk alltid skrika ut svaret. Eller så väljer läraren någon som alltid får svara. Nu tänker jag skita i att ens räcka upp handen när jag ändå inte får tillfälle att visa att jag kan. Jag är så irriterad på världen. Och alla dumma människor omkring mig. Igår var jag helt off. Världens sämsta sällskap. Vart tog all glädje vägen? Dessutom måste jag på en födelsedagsfest imorgon med massa folk jag inte känner. Men jag vill bara gräva mig ner i sängen och låtsas att jag inte finns... Och det är därför jag hatar människor... 27 feb, 2013 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen