vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Andas
16 dec, 2011 18:24 |
|
baramin
Elev |
Lyssnar på någonting dåligt från Mora rock'n'roll-radio! Fest!
Edit: Fel tråd, OHJA! Ändrar så att det icke blir fult. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 dec, 2011 18:25
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-16 kl. 18:32
|
|
Emme Lestrange
Elev |
16 dec, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
hostar sönder och kollar på simpsons :c
16 dec, 2011 18:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Äter mat och dricker te. ^^
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 dec, 2011 18:47 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på julmusik och är inne på MSN.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 18:51 |
|
3m3li3
Elev |
Tänker på att jag borde skriva samhällsuppgiften...
16 dec, 2011 19:34 |
|
MizzNina
Elev |
Sms:ar med en kompis. =)
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 dec, 2011 19:54 |
|
seamus
Elev |
16 dec, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Äter lyxchoklad, lyssnar på musik och hänger vid mugglis.
Mysigt eller vad? 16 dec, 2011 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen