vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på när pappa pratar i telefonen och när syrran lyssnar på Narnia - Prins Kaspian.
16 dec, 2011 15:23 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Jag gissade med det enda w-rock-bandet jag känner till xD Det var rätt xD Vad var det då? :3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
16 dec, 2011 15:27 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 16 dec, 2011 15:31 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Kan inte hålla mig, måste kolla på Narnia...
16 dec, 2011 15:51 |
|
Borttagen
|
klar med att städa, ska kolla på Onegin
16 dec, 2011 15:55 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å Narnia är sååå bra
16 dec, 2011 16:12 |
|
J00KERN
Elev |
16 dec, 2011 16:57 |
|
vevve_puff
Elev |
pillar på mina örhängen
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 16 dec, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar jättehögt på musik eftersom min bror kollar på Austin Powers. Vet inte vilken exakt men nån i alla fall.
16 dec, 2011 18:07 |
|
Dini99
Elev |
Blinkar
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 dec, 2011 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen