@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Jaha...min lärare var och hälsade på edwardwilma på hennes prao på hunddagis.
Stefan - *pekar på en mops* "Åh, de där hundarna tycker jag är så förskräckligt fula." Hen som jobbar på dagiset - "Det där är min hund." And I was like ![]() 9 nov, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Jaha...min lärare var och hälsade på edwardwilma på hennes prao på hunddagis. Stefan - *pekar på en mops* "Åh, de där hundarna tycker jag är så förskräckligt fula." Hen som jobbar på dagiset - "Det där är min hund." And I was like Haha! xD vad fail! 9 nov, 2012 15:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jaha...min lärare var och hälsade på edwardwilma på hennes prao på hunddagis. Stefan - *pekar på en mops* "Åh, de där hundarna tycker jag är så förskräckligt fula." Hen som jobbar på dagiset - "Det där är min hund." And I was like Hahahaha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: HAHA xDJaha...min lärare var och hälsade på edwardwilma på hennes prao på hunddagis. Stefan - *pekar på en mops* "Åh, de där hundarna tycker jag är så förskräckligt fula." Hen som jobbar på dagiset - "Det där är min hund." And I was like 9 nov, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Jaha...min lärare var och hälsade på edwardwilma på hennes prao på hunddagis. Stefan - *pekar på en mops* "Åh, de där hundarna tycker jag är så förskräckligt fula." Hen som jobbar på dagiset - "Det där är min hund." And I was like Hahaha... Pinsamt! 9 nov, 2012 16:02 |
|
Solkatten
Elev |
Take Me Home = Världens bästa album. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2012 16:04 |
|
M4L13
Elev |
9 nov, 2012 16:20 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Kedjebrev: Varför gör dom det? Förlåt om det är ett känsligt ämne! Kul att det är så jävla uppenbart nu att alla mina vänner börjar undvika mig mer och mer Skrivet av amanda1104: Skrivet av Kedjebrev: Varför gör dom det? Förlåt om det är ett känsligt ämne! Kul att det är så jävla uppenbart nu att alla mina vänner börjar undvika mig mer och mer Ingen aning alls
http://Kaosregn.blogg.se
9 nov, 2012 16:40 |
|
ronnyponny
Elev |
9 nov, 2012 16:41 |
|
joel9324
Elev |
9 nov, 2012 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen