@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
vaaaaaa hur kan man inte vilja äta Surrande smaskbin? chokladgrodor finns ju redan i butik tyyyyyp och bertibönorna är ju snuskigt vidriga när det inte är blåbärssmak xD
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 nov, 2012 23:30 |
|
Ginny00
Elev |
Nejmen godnatt.
8 nov, 2012 23:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 nov, 2012 00:00 |
|
Amandan
Elev |
9 nov, 2012 00:03 |
|
Obliviate_
Elev |
Godnattp eople ^^
9 nov, 2012 00:06 |
|
Borttagen
|
Har ont i huvudet.. :c
9 nov, 2012 00:16 |
|
Borttagen
|
Igår var det den bästa kvällen på aslänge.
Jag tillbringade den med min älskade dansgrupp, vi var på S och M's skolas halloweenfest. Vi uppträdde också, med en dans såklart. Det gick jättebra! Åh. Robin följde efter oss överallt och störde (x)), tills jag sa "Jag förstår att du tycker jättemycket om oss, men sluta följa efter oss vart vi än går!". Jag slår vad om att han rodnade, men det sytes inte för han var vitmålad i fejset. Vi fick pris också för vårt uppträdande - en chokladstång var. Sen kom han med en glasängel och sa "Vem är ledaren av er?". Vi stirrade på varandra ett ögonblick, sedan utbrast jag jag "VI GER DEN TILL MARI, VÅR DANSLÄRARE!". Det ska vi göra också. =) Vår danslärare ska btw. sluta som danslärare. Hon vill inte, men hon har många anledningar till att göra det som jag inte orkar förklara nu. Vi i dansgruppen kommer alla att sakna henne, och¨åh. Länge leve Mari. 9 nov, 2012 06:09 |
|
joel9324
Elev |
9 nov, 2012 06:32 |
|
Miskel
Elev |
9 nov, 2012 06:41 |
|
Borttagen
|
Noooooooooo fredag
9 nov, 2012 07:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen