Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8660 8661 8662 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ska träffa lillkusinen Nora imorgon, I think ♥

8 nov, 2012 22:18

Solkatten
Elev

Avatar


Hahah, jag och pappa har knäppa konversationer ibland. x'D Helt random kan pappa bara säga t.ex. "Så du säger det?" Sedan fortsätter jag med "kanske", han: liksom, jag: jag vet inte, han: udda, jag: typ osv. It's funny. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 nov, 2012 22:22

Borttagen

Avatar


Nattgod

8 nov, 2012 22:37

Tvilling
Elev

Avatar


Sovmorgon imån ♥ Planerar dock att skriva lite på min NaNo så jag kommer ifatt lite.

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

8 nov, 2012 22:40

baramin
Elev

Avatar


Ah ok ska till Uppsala på öppet hur själv. Blir nog...bra.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

8 nov, 2012 22:49

Kintsugi
Prefekt

Avatar


VISSTE NI ATT DET FINNS LITE TOMAT I KETCHUP?!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

8 nov, 2012 22:52

Jinora
Elev

Avatar


Min kompis loggade ut medans jag var på toa D:

8 nov, 2012 22:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
PansyParkinson♥
Den är typ någon blandning/bondekatt sköldpaddemönster tror jag säger man iaf -.^

Jo, såg en annons i tidningen :' så tänkte att jag kan vara snäll. Och adoptera en sån kisse.

Bondekatter är söööta :] ♥

Skulle också vilja ha en kisse eftersom min hund älskar katter och säkert skulle må jättebra av att ha en hemma, men vi skulle nog inte ha tid :s



awh
katter kräver faktiskt inte sååå mycket tid.

8 nov, 2012 22:59

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Ska snart sova men skyper med ♥ och han kommer hit imorn. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

8 nov, 2012 23:11

Jinora
Elev

Avatar


Ny profilbild och signatur

It kinda feels like spam xD

8 nov, 2012 23:17

1 2 3 ... 8660 8661 8662 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.