@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska träffa lillkusinen Nora imorgon, I think ♥
8 nov, 2012 22:18 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah, jag och pappa har knäppa konversationer ibland. x'D Helt random kan pappa bara säga t.ex. "Så du säger det?" Sedan fortsätter jag med "kanske", han: liksom, jag: jag vet inte, han: udda, jag: typ osv. It's funny. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Nattgod
8 nov, 2012 22:37 |
|
Tvilling
Elev |
Sovmorgon imån ♥ Planerar dock att skriva lite på min NaNo så jag kommer ifatt lite.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 8 nov, 2012 22:40 |
|
baramin
Elev |
Ah ok ska till Uppsala på öppet hur själv. Blir nog...bra.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 nov, 2012 22:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
VISSTE NI ATT DET FINNS LITE TOMAT I KETCHUP?!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 nov, 2012 22:52 |
|
Jinora
Elev |
Min kompis loggade ut medans jag var på toa D:
8 nov, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: PansyParkinson♥ Den är typ någon blandning/bondekatt Jo, såg en annons i tidningen :' Bondekatter är söööta :] ♥ Skulle också vilja ha en kisse eftersom min hund älskar katter och säkert skulle må jättebra av att ha en hemma, men vi skulle nog inte ha tid :s awh katter kräver faktiskt inte sååå mycket tid. 8 nov, 2012 22:59 |
|
Sirius_Musta
Elev |
8 nov, 2012 23:11 |
|
Jinora
Elev |
Ny profilbild och signatur
It kinda feels like spam xD 8 nov, 2012 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen