@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill skriva typ... en deckare. Do it do it do it do it 8 nov, 2012 21:13 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Jinora: jag tog den tredje och sista nu i höst heheSkrivet av Borttagen: den 15:e November ska man ta första livmoderhalscancer sprutan Första? :o Jag har redan tagit två :'3 8 nov, 2012 21:14 |
|
Solkatten
Elev |
Vissa är bara för mycket...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2012 21:14 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Jinora: jag tog den tredje och sista nu i höst hehe Skrivet av Borttagen: den 15:e November ska man ta första livmoderhalscancer sprutan Första? :o Jag har redan tagit två :'3 Tog den andra i våras och ska ta den tredje i nian.. O.o 8 nov, 2012 21:15 |
|
Obliviate_
Elev |
Förstår mig inte på folk som detaljbeskriver sitt utseende, och skriver ut namn och bostadsort i sin presentation, speciellt dom som bor i små orter.
Välkommen till en stalker nära dig, typ. Srsly kids, internetdiskretion? 8 nov, 2012 21:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Förstår mig inte på folk som detaljbeskriver sitt utseende, och skriver ut namn och bostadsort i sin presentation, speciellt dom som bor i små orter. Välkommen till en stalker nära dig, typ. Srsly kids, internetdiskretion? Äsch, de får väl skylla sig själva. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2012 21:23 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av ikka: Skrivet av MonsterCookie: Jag var på gymnasiemässan idag. I don't know what to do anymore. UPPSALA HAR FÖR MÅNGA GYMNASIESKOLOR FUCK OFF on a brighter note så såg jag en tjej med slytherinhalsduk woo ÅH, vilka skolor funderar du på? Katte, Lundellska och Real :3 Då blir det Hum Språk, Sam Sam, Sam Beteende, eller Ridning/hästhållning Katte är en sjukt bra skola! Vad har du för betyg? atm har jag helt ärligt ganska noll koll på mina betyg... Men det såg bra ut i omdömet, så har väl typ minst D i allt utom matte som jag har euuhm högst E i, haha ^^' wolfstar deserved better. 8 nov, 2012 21:33 |
|
ronnyponny
Elev |
8 nov, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Okej, jag gör det då. Måste bara ha lite inspration först. 8 nov, 2012 21:45 |
|
Ginny00
Elev |
Borde sova nu..
8 nov, 2012 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen