Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Vill bara skrika och gråta tills jag är tom på tårar och tills min röst brister. Och jag har absolut ingen att prata med, jag vågar inte prata om det, jag vågar knappt ens tänka det. Jag vill bara sova, bara vara borta för ett tag, några dagar, veckor, kanske till och med månader.
26 feb, 2013 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Vill bara skrika och gråta tills jag är tom på tårar och tills min röst brister. Och jag har absolut ingen att prata med, jag vågar inte prata om det, jag vågar knappt ens tänka det. Jag vill bara sova, bara vara borta för ett tag, några dagar, veckor, kanske till och med månader. du kan uggla mig om du vill! 26 feb, 2013 22:59 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: åh, orkar inte träna eller gå till skolan eller umgås med vänner längre. sitter instängd på mitt rum med släckta ljus och dörren stängd de stunder jag inte blir mer eller mindre tvingad till att göra något. vill liksom sitta där. vill sita där föralltid, sova bort dagarna, inte behöva röra mig eller tänka eller bry mig och bara vänta på att jag dör(låter så pessimistisk nu men det får va så). Jag har "drabbats" av just detta. Vad ska man göra? Brukar också drabbas av just detta, händer att jag sitter inne flera dagar ^^ Är väldigt social av mig men ibland blir det bara lite för mycket och jag önskar jag var helt ensam i en stor skog (gillar skogens mystiska känsla ^^). Jag har accepterat att jag är sån och jag tror inte jag far illa av det. Kan tilläggas att jag inte brukar missa skolan... Om du inte tror att det skadar dig kanske det inte är så värst illa? Mvh Terra 26 feb, 2013 23:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: åh, orkar inte träna eller gå till skolan eller umgås med vänner längre. sitter instängd på mitt rum med släckta ljus och dörren stängd de stunder jag inte blir mer eller mindre tvingad till att göra något. vill liksom sitta där. vill sita där föralltid, sova bort dagarna, inte behöva röra mig eller tänka eller bry mig och bara vänta på att jag dör(låter så pessimistisk nu men det får va så). Jag har "drabbats" av just detta. Vad ska man göra? Brukar också drabbas av just detta, händer att jag sitter inne flera dagar ^^ Är väldigt social av mig men ibland blir det bara lite för mycket och jag önskar jag var helt ensam i en stor skog (gillar skogens mystiska känsla ^^). Jag har accepterat att jag är sån och jag tror inte jag far illa av det. Kan tilläggas att jag inte brukar missa skolan... Om du inte tror att det skadar dig kanske det inte är så värst illa? Mvh Terra jag tror att det skadar mig tbh, det har varit såhär rätt länge och jag är väldigt... likgiltig till allting. jag gör inte saker som jag borde(till exempel läxor osv) för att jag ändå inte ser nån mening med det liksom. hela min livsbild har typ förändrats också, har alltid varit jätterädd för att dö men innan tänkte jag att jag lika bra kunde leva när jag ändå hade chansen. nu känner jag liksom "jag kommer ändå inte minnas nått när jag är död så varför ens försöka leva, det kvittar ju om jag dör nu eller om 80 år". skogen är underbar, hihi! älskar naturen så mycket, det är en av de få grejer som kan dämpa ångest och göra mig lugn, tyvärr är det oftast på kvällen jag får ångest och då har jag sällan möjlighet att gå ut. men ja, jag håller med om att skogar är fantastiska. 26 feb, 2013 23:34 |
|
themarauder
Lärare |
Okej, jag har nu börjat komma till insikt med vilket stort problem jag har. Jag tycker bara om Cola. Vatten kan jag bara dricka utan att få upp det igen om jag är riktigt, riktigt utmattad/andfådd. Och då måste den vara iskall... Kan inte dricka mjölk, är även laktosintolerant, men kan fortfarande inte få ner det heller. Det jag är orolig över är inte min hälsa utan mina tänder... Så jag ber er, SNÄLLA, om tips för hur jag ska "sluta" med coladrickandet. För jag har ångest om kvällarna... rädd att jag ska behöva tappa allihopa =(
Dagens ilandsproblem. =) - just like themarauder 26 feb, 2013 23:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Okej, jag har nu börjat komma till insikt med vilket stort problem jag har. Jag tycker bara om Cola. Vatten kan jag bara dricka utan att få upp det igen om jag är riktigt, riktigt utmattad/andfådd. Och då måste den vara iskall... Kan inte dricka mjölk, är även laktosintolerant, men kan fortfarande inte få ner det heller. Det jag är orolig över är inte min hälsa utan mina tänder... Så jag ber er, SNÄLLA, om tips för hur jag ska "sluta" med coladrickandet. För jag har ångest om kvällarna... rädd att jag ska behöva tappa allihopa =( Dagens ilandsproblem. Jag får väldigt lätt hål så bara det är ju en liten sporre till att sluta, men har perioder och då dricker jag utan hejd Det som jag skulle vara mer orolig för om jag var dig är vattnet, hur gör du för att få i dig vätska? kan du dricka saft tex? Försök att ta en dag i taget och skriv ett sluta med cola schema där du långsamt trappar ner? Något som jag tycker fungerar är att byta ut cola mot något annat, tex loka eller ramlösa. 27 feb, 2013 00:07 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Okej, jag har nu börjat komma till insikt med vilket stort problem jag har. Jag tycker bara om Cola. Vatten kan jag bara dricka utan att få upp det igen om jag är riktigt, riktigt utmattad/andfådd. Och då måste den vara iskall... Kan inte dricka mjölk, är även laktosintolerant, men kan fortfarande inte få ner det heller. Det jag är orolig över är inte min hälsa utan mina tänder... Så jag ber er, SNÄLLA, om tips för hur jag ska "sluta" med coladrickandet. För jag har ångest om kvällarna... rädd att jag ska behöva tappa allihopa =( Dagens ilandsproblem. Du är typ min soulmate! Haha ^^ Har exakt det problemet... Nu kan jag dricka det men tycker allt som inte heta cola är skit Är inte rädd för min kroppsliga hälsa (är väldigt smal) men just tänderna är ett problem... Har dessutom dålig emalj på vissa av dem vilket får det att ila något överjävligt ibland Nu till mitt tips (det hjälper mot mitt problem). Jag dricker flädersaft! Ingen direkt lösning, behöver också hjälp Mvh 27 feb, 2013 00:11 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av themarauder: Okej, jag har nu börjat komma till insikt med vilket stort problem jag har. Jag tycker bara om Cola. Vatten kan jag bara dricka utan att få upp det igen om jag är riktigt, riktigt utmattad/andfådd. Och då måste den vara iskall... Kan inte dricka mjölk, är även laktosintolerant, men kan fortfarande inte få ner det heller. Det jag är orolig över är inte min hälsa utan mina tänder... Så jag ber er, SNÄLLA, om tips för hur jag ska "sluta" med coladrickandet. För jag har ångest om kvällarna... rädd att jag ska behöva tappa allihopa =( Dagens ilandsproblem. Har du testat kolsyrat vatten med smak? Kanske funkar bättre om det är lite smak på det hela menar jag. 27 feb, 2013 00:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Okej, jag har nu börjat komma till insikt med vilket stort problem jag har. Jag tycker bara om Cola. Vatten kan jag bara dricka utan att få upp det igen om jag är riktigt, riktigt utmattad/andfådd. Och då måste den vara iskall... Kan inte dricka mjölk, är även laktosintolerant, men kan fortfarande inte få ner det heller. Det jag är orolig över är inte min hälsa utan mina tänder... Så jag ber er, SNÄLLA, om tips för hur jag ska "sluta" med coladrickandet. För jag har ångest om kvällarna... rädd att jag ska behöva tappa allihopa =( Dagens ilandsproblem. SodaStreamer med colasmak? 27 feb, 2013 00:15 |
|
themarauder
Lärare |
MTEL: Jag dricker bara cola =) till allt.
Jag ska försöka vänja av mig och lära mig tycka om något annat.. jag funderar t.om. på att typ testa hyptnos eller ngt.. Tack! =) Terrakowski: Herre gud, vad ska vi göra du och jag xd Kanske också borde ha ngn specialtandkräm, och köpa flour........ Åh fy har sådan ångest.. Obliviate_ secchan; är det inte kolsyran i cola som fräter på tänderna? XD Eller har jag fått detta om bakfoten. =) - just like themarauder 27 feb, 2013 00:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen