Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8658 8659 8660 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
den 15:e November ska man ta första livmoderhalscancer sprutan

Första? :o Jag har redan tagit två :'3

8 nov, 2012 20:33

Borttagen

Avatar


I december ska jag ta livmoderhalscancer sprutan.
Sätta slingor i håret.
Ha dansuppvisning.

Fin julklapp, den där första, va?
Det kommer att bli andra för mig ^^

8 nov, 2012 20:43

Tvilling
Elev

Avatar


8 nov, 2012 20:43

Borttagen

Avatar

+1


Vill skriva typ... en deckare.

8 nov, 2012 20:47

ikka
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av ikka:
Skrivet av MonsterCookie:
Jag var på gymnasiemässan idag.
I don't know what to do anymore.
UPPSALA HAR FÖR MÅNGA GYMNASIESKOLOR FUCK OFF


on a brighter note så såg jag en tjej med slytherinhalsduk woo


ÅH, vilka skolor funderar du på?

Katte, Lundellska och Real :3 Då blir det Hum Språk, Sam Sam, Sam Beteende, eller Ridning/hästhållning Vill helst gå Hum Språk, men det är bara Katte som har det ju (förutom Sveriges kristna församling thingy skolan och eh ja) och vet inte om mina betyg räcker för det


Katte är en sjukt bra skola! Vad har du för betyg?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

8 nov, 2012 20:49

Borttagen

Avatar


Ny profilbild

8 nov, 2012 20:58

Ginny00
Elev

Avatar


Det finns människor här, lika gamla som jag, jag har hittills stött på två, som skriver hur mycket de väger i sin profil. Det är så sjukt triggande, för båda de som skrivit detta väger mindre än mig..

8 nov, 2012 21:04

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Det finns människor här, lika gamla som jag, jag har hittills stött på två, som skriver hur mycket de väger i sin profil. Det är så sjukt triggande, för båda de som skrivit detta väger mindre än mig..
VARFÖR skriver man sin vikt i SIN PROFIL?!

inget hat mot de som gör det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

8 nov, 2012 21:06

Obliviate_
Elev

Avatar


jag har hicka. hög hicka. väldigt hög hicka.

8 nov, 2012 21:10

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Ginny00:
Det finns människor här, lika gamla som jag, jag har hittills stött på två, som skriver hur mycket de väger i sin profil. Det är så sjukt triggande, för båda de som skrivit detta väger mindre än mig..
VARFÖR skriver man sin vikt i SIN PROFIL?!

inget hat mot de som gör det.

Jag tycker det är så... respektlöst. Man vet inte vem som läser, det kan vara någon med en jätteallvarlig ätstörning till exempel. I would never do it.

8 nov, 2012 21:12

1 2 3 ... 8658 8659 8660 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.