@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Borttagen: den 15:e November ska man ta första livmoderhalscancer sprutan Första? :o Jag har redan tagit två :'3 8 nov, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
I december ska jag ta livmoderhalscancer sprutan.
Sätta slingor i håret. Ha dansuppvisning. Fin julklapp, den där första, va? Det kommer att bli andra för mig ^^ 8 nov, 2012 20:43 |
|
Tvilling
Elev |
Ska försöka skriva 3k idag, får se hur det går o.o
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 8 nov, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Vill skriva typ... en deckare.
8 nov, 2012 20:47 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av ikka: Skrivet av MonsterCookie: Jag var på gymnasiemässan idag. I don't know what to do anymore. UPPSALA HAR FÖR MÅNGA GYMNASIESKOLOR FUCK OFF on a brighter note så såg jag en tjej med slytherinhalsduk woo ÅH, vilka skolor funderar du på? Katte, Lundellska och Real :3 Då blir det Hum Språk, Sam Sam, Sam Beteende, eller Ridning/hästhållning Katte är en sjukt bra skola! Vad har du för betyg? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 nov, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Ny profilbild
8 nov, 2012 20:58 |
|
Ginny00
Elev |
Det finns människor här, lika gamla som jag, jag har hittills stött på två, som skriver hur mycket de väger i sin profil. Det är så sjukt triggande, för båda de som skrivit detta väger mindre än mig..
8 nov, 2012 21:04 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ginny00: VARFÖR skriver man sin vikt i SIN PROFIL?!Det finns människor här, lika gamla som jag, jag har hittills stött på två, som skriver hur mycket de väger i sin profil. Det är så sjukt triggande, för båda de som skrivit detta väger mindre än mig.. inget hat mot de som gör det.
8 nov, 2012 21:06 |
|
Obliviate_
Elev |
jag har hicka. hög hicka. väldigt hög hicka.
8 nov, 2012 21:10 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: VARFÖR skriver man sin vikt i SIN PROFIL?!Det finns människor här, lika gamla som jag, jag har hittills stött på två, som skriver hur mycket de väger i sin profil. Det är så sjukt triggande, för båda de som skrivit detta väger mindre än mig.. inget hat mot de som gör det. Jag tycker det är så... respektlöst. Man vet inte vem som läser, det kan vara någon med en jätteallvarlig ätstörning till exempel. I would never do it. 8 nov, 2012 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen