@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Kommer inte in i mitt Word-dokument och jag vill INTE lägga in en workshop i religion för något jag inte jobbar med utan bara får över på dator -.-
Vill ha den tiden till fysiken.
8 nov, 2012 19:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
På min senaste statusuppdatering på facebook skrev jag:
på Kanal 5 går New Moon. På tv3 så ser vi dokumentärer om stalkers. Jag tycker mig ana ett tema i kvällens programtablå. Synd bara att ytterst få som ser Twilight-serien inser vad för sjuka "drömkillar" de egentligen kollar på fick nu en kommentar: äsch, dom är ju heta ändå!! nu laddar vi för eclipse! ;P .... döda mig without something there is no nothing 8 nov, 2012 19:40 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Li: På min senaste statusuppdatering på facebook skrev jag: på Kanal 5 går New Moon. På tv3 så ser vi dokumentärer om stalkers. Jag tycker mig ana ett tema i kvällens programtablå. Synd bara att ytterst få som ser Twilight-serien inser vad för sjuka "drömkillar" de egentligen kollar på fick nu en kommentar: äsch, dom är ju heta ändå!! nu laddar vi för eclipse! ;P .... döda mig alltså var hen som skrev det ens seriös ![]()
8 nov, 2012 19:43 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Li: På min senaste statusuppdatering på facebook skrev jag: på Kanal 5 går New Moon. På tv3 så ser vi dokumentärer om stalkers. Jag tycker mig ana ett tema i kvällens programtablå. Synd bara att ytterst få som ser Twilight-serien inser vad för sjuka "drömkillar" de egentligen kollar på fick nu en kommentar: äsch, dom är ju heta ändå!! nu laddar vi för eclipse! ;P .... döda mig alltså var hen som skrev det ens seriös Tyvärr. : ( without something there is no nothing 8 nov, 2012 19:45 |
|
Savi
Elev |
Tihi, varsegod! Har faktiskt varit några gånger jag har gillat vad du skrivit men aldrig haft en tumme över... Så nu frö att försöka göra upp
8 nov, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
NEJJ DU MOSTE LEVA
8 nov, 2012 19:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 nov, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Greveholm ♥
8 nov, 2012 20:26 |
|
Ginny00
Elev |
Okej ärligt nu vem gick och stal min energi?
Kommer sova inom en timme.. ;P 8 nov, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
den 15:e November ska man ta första livmoderhalscancer sprutan
8 nov, 2012 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen