Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8656 8657 8658 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Knizzlare
Elev

Avatar


Idag fattade jag att det lönar sig faktiskt att lyssna och lära sig även fast det är hur tråkigt som helst ibland, för förut hade jag ackordspel på elevens val (vilket var typ den tråkigaste elevens val:en jag någonsin haft) men det gjorde så att jag fixade det jättelätt att spela gitarr nu på musiken! Och nu när jag kunde var det faktiskt rätt kul!
(det ändrar dock inte min åsikt om fysik som är dödstrist)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

8 nov, 2012 18:34

joel9324
Elev

Avatar


Är väldigt trött nu. Men imorgon är det äntligen fredag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

8 nov, 2012 18:47

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Haha, jag skulle skriva Nymfadora Tonks och då blev det Nymfadora Torsk xD

8 nov, 2012 18:48

Solkatten
Elev

Avatar


Älskar verkligen att jag slutar 11:30 på fredagar. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 nov, 2012 18:58

Borttagen

Avatar



Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Guys, jag har en katt, två dvärghamstrar och nu en fluffig kanin. Gissa vad jag ska få i julklapp? En katt

Mysigt ♥ Vilken ras? :3


Vilken ras på kaninen eller katten? Well, i vilket fall så vet jag faktiskt inte. Jag kommer inte ihåg namnet på den där kaninrasen xD katten vet jag inte än. Ska till ett katthem tänkte jag och ge en katt ett hem :'

Haha, katten menade jag ^^ Oki, låter bra c: Fint av dig att köpa/ta/whatever katten från ett katthem :'

8 nov, 2012 19:04

Borttagen

Avatar


PansyParkinson♥
Den är typ någon blandning/bondekatt sköldpaddemönster tror jag säger man iaf -.^

Jo, såg en annons i tidningen :' så tänkte att jag kan vara snäll. Och adoptera en sån kisse.

8 nov, 2012 19:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
PansyParkinson♥
Den är typ någon blandning/bondekatt sköldpaddemönster tror jag säger man iaf -.^

Jo, såg en annons i tidningen :' så tänkte att jag kan vara snäll. Och adoptera en sån kisse.

Bondekatter är söööta :] ♥

Skulle också vilja ha en kisse eftersom min hund älskar katter och säkert skulle må jättebra av att ha en hemma, men vi skulle nog inte ha tid :s

8 nov, 2012 19:22

amanda1104
Elev

Avatar


Fick just lock för öronen

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

8 nov, 2012 19:29

Borttagen

Avatar


Livin `On A Prayer

8 nov, 2012 19:35

madeleinegranger
Elev

Avatar

+1


Jag är bara en tumme ifrån 100 här på muggläääs!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

8 nov, 2012 19:35

1 2 3 ... 8656 8657 8658 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.