@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Idag fattade jag att det lönar sig faktiskt att lyssna och lära sig även fast det är hur tråkigt som helst ibland, för förut hade jag ackordspel på elevens val (vilket var typ den tråkigaste elevens val:en jag någonsin haft) men det gjorde så att jag fixade det jättelätt att spela gitarr nu på musiken! Och nu när jag kunde var det faktiskt rätt kul!
(det ändrar dock inte min åsikt om fysik som är dödstrist) ![]()
8 nov, 2012 18:34 |
|
joel9324
Elev |
8 nov, 2012 18:47 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Haha, jag skulle skriva Nymfadora Tonks och då blev det Nymfadora Torsk
8 nov, 2012 18:48 |
|
Solkatten
Elev |
Älskar verkligen att jag slutar 11:30 på fredagar. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Guys, jag har en katt, två dvärghamstrar och nu en fluffig kanin. Gissa vad jag ska få i julklapp? En katt Mysigt ♥ Vilken ras? :3 Vilken ras på kaninen eller katten? Well, i vilket fall så vet jag faktiskt inte. Jag kommer inte ihåg namnet på den där kaninrasen xD katten vet jag inte än. Ska till ett katthem tänkte jag och ge en katt ett hem :' Haha, katten menade jag ^^ Oki, låter bra c: Fint av dig att köpa/ta/whatever katten från ett katthem :' 8 nov, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
PansyParkinson♥
Den är typ någon blandning/bondekatt Jo, såg en annons i tidningen :' 8 nov, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: PansyParkinson♥ Den är typ någon blandning/bondekatt Jo, såg en annons i tidningen :' Bondekatter är söööta :] ♥ Skulle också vilja ha en kisse eftersom min hund älskar katter och säkert skulle må jättebra av att ha en hemma, men vi skulle nog inte ha tid :s 8 nov, 2012 19:22 |
|
amanda1104
Elev |
Fick just lock för öronen
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Livin `On A Prayer
8 nov, 2012 19:35 |
|
madeleinegranger
Elev |
8 nov, 2012 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen