vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
Ligger i sängen och kollar på ''Harry Potter och de vises sten''. Är sjuk så är hemma från skolan. Har dock blivit mycket bättre nu!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
16 dec, 2011 11:12 |
|
Neaa94
Elev |
Deppar efter ett förjävligt kemiprov! -_-
fy fan för mol och koncentrationer 16 dec, 2011 11:40 |
|
ninja
Elev |
Estetisk kommunikation, skriver just nu klart en bildanalys!
16 dec, 2011 11:40 |
|
LoonyMe
Elev |
16 dec, 2011 11:40 |
|
LilleNapoleon
Elev |
Håller med!!! Jag failade totalt 16 dec, 2011 11:41 |
|
LoonyMe
Elev |
16 dec, 2011 13:39 |
|
Fang
Elev |
Försöker komma på nåt att göra.
16 dec, 2011 13:44 |
|
LoonyMe
Elev |
16 dec, 2011 13:48 |
|
Fang
Elev |
Spelar angry birds.
16 dec, 2011 13:50 |
|
Dante
Lärare |
Äter lunch och nördar Xbox 360-spel.
16 dec, 2011 14:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen