Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder jag har väl aldrig varit särskilt översocial av mig, men jag har ändå tagit mig ut ur huset någon gång då och då. nu har jag ingen motivation till något och kan inte ens se en framtid framför mig så jag förstår inte ens vad meningen med att göra saker är. ja, det kan jag nog. men då måste jag ändå gå dit dagen efter det, åh. gillar ingen där, kan aldrig koncentrera mig och lär mig aldrig någonsin någonting. det jag lär mig på en månad i skolan kan jag göra på en dag hemma, det hade varit underbart om de bara kunde säga vad jag skulle göra så jag kunde fixat det på egen hand istället för att dag ut och dag in sitta och lyssna på allt tjat asfiusdnf. är jättenegativ och jobbig för tillfället, förlåt. Undrar om du hade fått plugga distans? Förklara att du har det jobbigt just nu etc, och att du hade behövt detta. vem ska jag förklara det för? 26 feb, 2013 01:52 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder jag har väl aldrig varit särskilt översocial av mig, men jag har ändå tagit mig ut ur huset någon gång då och då. nu har jag ingen motivation till något och kan inte ens se en framtid framför mig så jag förstår inte ens vad meningen med att göra saker är. ja, det kan jag nog. men då måste jag ändå gå dit dagen efter det, åh. gillar ingen där, kan aldrig koncentrera mig och lär mig aldrig någonsin någonting. det jag lär mig på en månad i skolan kan jag göra på en dag hemma, det hade varit underbart om de bara kunde säga vad jag skulle göra så jag kunde fixat det på egen hand istället för att dag ut och dag in sitta och lyssna på allt tjat asfiusdnf. är jättenegativ och jobbig för tillfället, förlåt. Undrar om du hade fått plugga distans? Förklara att du har det jobbigt just nu etc, och att du hade behövt detta. vem ska jag förklara det för? Prata med någon vuxen du är bekväm att prata med =) antagligen kan den fortsätta därifrån. Personligen hade jag pratat med mina föräldrar och sedan min mentor. =) - just like themarauder 26 feb, 2013 01:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder jag har väl aldrig varit särskilt översocial av mig, men jag har ändå tagit mig ut ur huset någon gång då och då. nu har jag ingen motivation till något och kan inte ens se en framtid framför mig så jag förstår inte ens vad meningen med att göra saker är. ja, det kan jag nog. men då måste jag ändå gå dit dagen efter det, åh. gillar ingen där, kan aldrig koncentrera mig och lär mig aldrig någonsin någonting. det jag lär mig på en månad i skolan kan jag göra på en dag hemma, det hade varit underbart om de bara kunde säga vad jag skulle göra så jag kunde fixat det på egen hand istället för att dag ut och dag in sitta och lyssna på allt tjat asfiusdnf. är jättenegativ och jobbig för tillfället, förlåt. Undrar om du hade fått plugga distans? Förklara att du har det jobbigt just nu etc, och att du hade behövt detta. vem ska jag förklara det för? Prata med någon vuxen du är bekväm att prata med =) antagligen kan den fortsätta därifrån. Personligen hade jag pratat med mina föräldrar och sedan min mentor. mina föräldrar kan jag inte prata med, det är där problemet ligger. de måste ju få reda på sånt oavsett, och de tror inte på mig. inte när det gäller något. liksom har jättesvårt för att prata med dem, och om jag försöker förnekar de bara allt. de säger att jag inte har ångest varje kväll, de säger att jag sover på nätterna, att jag visst kan koncentrera mig osv. kan se deras reaktion framför mig "ingen gillar skolan det är bara att bita ihop!! -.--.--.-" man bara liksom ok ni vill att jag ska prata med er men när jag gör er bryr ni er inte what's the point 26 feb, 2013 01:58 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder jag har väl aldrig varit särskilt översocial av mig, men jag har ändå tagit mig ut ur huset någon gång då och då. nu har jag ingen motivation till något och kan inte ens se en framtid framför mig så jag förstår inte ens vad meningen med att göra saker är. ja, det kan jag nog. men då måste jag ändå gå dit dagen efter det, åh. gillar ingen där, kan aldrig koncentrera mig och lär mig aldrig någonsin någonting. det jag lär mig på en månad i skolan kan jag göra på en dag hemma, det hade varit underbart om de bara kunde säga vad jag skulle göra så jag kunde fixat det på egen hand istället för att dag ut och dag in sitta och lyssna på allt tjat asfiusdnf. är jättenegativ och jobbig för tillfället, förlåt. Undrar om du hade fått plugga distans? Förklara att du har det jobbigt just nu etc, och att du hade behövt detta. vem ska jag förklara det för? Prata med någon vuxen du är bekväm att prata med =) antagligen kan den fortsätta därifrån. Personligen hade jag pratat med mina föräldrar och sedan min mentor. mina föräldrar kan jag inte prata med, det är där problemet ligger. de måste ju få reda på sånt oavsett, och de tror inte på mig. inte när det gäller något. liksom har jättesvårt för att prata med dem, och om jag försöker förnekar de bara allt. de säger att jag inte har ångest varje kväll, de säger att jag sover på nätterna, att jag visst kan koncentrera mig osv. kan se deras reaktion framför mig "ingen gillar skolan det är bara att bita ihop!! -.--.--.-" man bara liksom ok ni vill att jag ska prata med er men när jag gör er bryr ni er inte what's the point Säg detta till kanske kuratorn eller någon lärare. Förklara att dina föräldrar inte tar dina problem på allvar för att de är "in denial" (typ). Få sedan någon annan vuxen att prata med dina föräldrar - för av någon anledning lyssnar vuxna bättre på vuxna. Sedan kanske ni därifrån kan skapa något utifrån dina behov =) Eller något i den stilen! =) - just like themarauder 26 feb, 2013 02:04 |
|
Borttagen
|
themarauder okii tack ska prova, får lista ut ett sätt att ta kontakt med kuratorn. tydligen ska man kunna mejla/chatta med henne om man vill, kanske borde göra det för då slipper jag ursäkter till varför jag går iväg från lektionerna och sånt hehe
26 feb, 2013 02:07 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: themarauder okii tack ska prova, får lista ut ett sätt att ta kontakt med kuratorn. tydligen ska man kunna mejla/chatta med henne om man vill, kanske borde göra det för då slipper jag ursäkter till varför jag går iväg från lektionerna och sånt hehe Tycker det låter som en väldigt bra idé =) Hoppas det går bra!! Lycka till ♥ =) - just like themarauder 26 feb, 2013 02:10 |
|
Borttagen
|
oh, crap. Jag tror min kompis pojkvän gillar mig.
26 feb, 2013 02:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder okii tack ska prova, får lista ut ett sätt att ta kontakt med kuratorn. tydligen ska man kunna mejla/chatta med henne om man vill, kanske borde göra det för då slipper jag ursäkter till varför jag går iväg från lektionerna och sånt hehe Tycker det låter som en väldigt bra idé =) Hoppas det går bra!! Lycka till ♥ hihi, tack. ska bara försöka hitta hur man gör det. lycka till med ditt du med. ♥ om det inte blir bättre borde du också gå till en kurator eller nåt. 26 feb, 2013 02:12 |
|
themarauder
Lärare |
26 feb, 2013 02:18 |
|
Borttagen
|
themarauder åh, har hittat hennes epostadress på skolans hemsida och har en anonym emailadress. det står på lappen på hennes dörr att man ska göra en anonym mailadress eller använda sin vanliga typ, men jag kommer inte ihåg vilken adress det står att man ska mejla till. så jag vet ju inte om man ska mejla till den adressen som står på skolhemsidan eller om hon har nån speciell annan adress asbdskfb
26 feb, 2013 02:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen