vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Väntar på att mina föräldrar ska säga till mig att sluta med datan (kommer hända snart)
15 dec, 2011 22:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
I detta nu lyssnar jag på Erik Grönwalls gamla goa bitar från Idol 2009 och jag saknar honom, Sebastian Karlsson, och Markus Fagervall ♥ (Dessa plus Tove Styrke, Moa Lignell, Amanda Jenssen och Sibel Redzep är favoriterna som jag tyckt om från svenska idols trettio bästa).
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 dec, 2011 02:05 |
|
Dini99
Elev |
Leker med min lillebror -.-
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 dec, 2011 07:32 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter på svenska lektion och slösurfar. Vi fick det
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 08:47 |
|
Borttagen
|
Försöker komma på vad svaret är i dagens lucka i julkalendern
16 dec, 2011 08:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Försöker komma på vad svaret är i dagens lucka i julkalendern Jag vet, ska jag mugglisposta ^^ 16 dec, 2011 10:18 |
|
Borttagen
|
Skriver detta inlägg, och är sjuk
16 dec, 2011 10:31 |
|
Borttagen
|
^ krya på dig! ^^
själv är jag uttråkad och funderar på om jag ska kolla på film, eller leta efter bra bilder O.O 16 dec, 2011 10:36 |
|
enile
Elev |
Sitter i skolan
16 dec, 2011 10:44 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har rast för vi fick sluta slöjden tjugo minuter tidigare
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen