Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Kram till dig världens bästa Martha!!! ♥ Dagens kram går till GinnyHermionePotter för att du är en så bra ledare åt vår stuga! Här kommer en Haiku till dig! *harklar mig* Jag har en bra vän Glitter i håret äger Vi är så bra Det där gick bra .................eller......... 20 dec, 2016 10:20 |
|
lynz
Elev |
20 dec, 2016 14:32 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Ja det gjorde det!....eller......Skrivet av Belluna tonks: Kram till dig världens bästa Martha!!! ♥ Dagens kram går till GinnyHermionePotter för att du är en så bra ledare åt vår stuga! Här kommer en Haiku till dig! *harklar mig* Jag har en bra vän Glitter i håret äger Vi är så bra Det där gick bra .................eller......... (tack för du kallar mig Martha eftersom ingen annan vill göra det ![]()
20 dec, 2016 17:41 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Märkte du inte att sista raden bara hade fyra stavelser ......eller..........Skrivet av GinnyHermionePotter: Ja det gjorde det!....eller......Skrivet av Belluna tonks: Kram till dig världens bästa Martha!!! ♥ Dagens kram går till GinnyHermionePotter för att du är en så bra ledare åt vår stuga! Här kommer en Haiku till dig! *harklar mig* Jag har en bra vän Glitter i håret äger Vi är så bra Det där gick bra .................eller......... (tack för du kallar mig Martha eftersom ingen annan vill göra det 20 dec, 2016 17:44 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Nej det gjorde jag inte........eller......Skrivet av Belluna tonks: Märkte du inte att sista raden bara hade fyra stavelser ......eller.......... Skrivet av GinnyHermionePotter: Ja det gjorde det!....eller......Skrivet av Belluna tonks: Kram till dig världens bästa Martha!!! ♥ Dagens kram går till GinnyHermionePotter för att du är en så bra ledare åt vår stuga! Här kommer en Haiku till dig! *harklar mig* Jag har en bra vän Glitter i håret äger Vi är så bra Det där gick bra .................eller......... (tack för du kallar mig Martha eftersom ingen annan vill göra det ![]()
20 dec, 2016 17:47 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Hah! Ville bara bevisa att vår stuga är awsome! ..................eller........................Skrivet av GinnyHermionePotter: Nej det gjorde jag inte........eller...... Skrivet av Belluna tonks: Märkte du inte att sista raden bara hade fyra stavelser ......eller.......... Skrivet av GinnyHermionePotter: Ja det gjorde det!....eller......Skrivet av Belluna tonks: Kram till dig världens bästa Martha!!! ♥ Dagens kram går till GinnyHermionePotter för att du är en så bra ledare åt vår stuga! Här kommer en Haiku till dig! *harklar mig* Jag har en bra vän Glitter i håret äger Vi är så bra Det där gick bra .................eller......... (tack för du kallar mig Martha eftersom ingen annan vill göra det 20 dec, 2016 17:56 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
20 dec, 2016 18:00 |
|
Agnate
Elev |
20 dec, 2016 18:01 |
|
Borttagen
|
Mina kramar går till Anna-chan och Annabeth Potter från Hades stuga för att ni fick mig att inte glömma att jag har er som syskon!!!!!!!!!!!
20 dec, 2016 19:14 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: To........Linn Lumos och Agnate från Poseidons stuga!! Woho! Mina syskon!! omg är du också min sister Agnate kram på dig också då. 20 dec, 2016 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen