Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 862 863 864 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Rymdkonungen
Elev

Avatar


Skrivet av lovegood99:
Skrivet av Rymdkonungen:
Skrivet av lovegood99:
ingen ( dom jag känner irl) vill egentligeha mig här. ingen vill egentligen chatta..
ingen bryr sig om dumma,fula Linnéa.
Jag är ingenting.


Du är visst nånting, du är en underbar, unik mugglis. Vi behöver dig här!

tack finis♥ men jag menar.. alla mina vänner typ bara int verkar brysig om mig längre..


Aa, känner lite liknande känslor. Men kom ändå alltid ihåg att du är du, du duger för du är du. Om andra inte märker det så är det deras problem!

tycker Rymdkonungen...

25 feb, 2013 20:14

lovegood99
Elev

Avatar


Skrivet av Rymdkonungen:
Skrivet av lovegood99:
Skrivet av Rymdkonungen:
Skrivet av lovegood99:
ingen ( dom jag känner irl) vill egentligeha mig här. ingen vill egentligen chatta..
ingen bryr sig om dumma,fula Linnéa.
Jag är ingenting.


Du är visst nånting, du är en underbar, unik mugglis. Vi behöver dig här!

tack finis♥ men jag menar.. alla mina vänner typ bara int verkar brysig om mig längre..


Aa, känner lite liknande känslor. Men kom ändå alltid ihåg att du är du, du duger för du är du. Om andra inte märker det så är det deras problem!
Skrivet av Rymdkonungen:
Skrivet av lovegood99:
Skrivet av Rymdkonungen:
Skrivet av lovegood99:
ingen ( dom jag känner irl) vill egentligeha mig här. ingen vill egentligen chatta..
ingen bryr sig om dumma,fula Linnéa.
Jag är ingenting.


Du är visst nånting, du är en underbar, unik mugglis. Vi behöver dig här!

tack finis♥ men jag menar.. alla mina vänner typ bara int verkar brysig om mig längre..


Aa, känner lite liknande känslor. Men kom ändå alltid ihåg att du är du, du duger för du är du. Om andra inte märker det så är det deras problem!

ska komma ihåg dessa ord

25 feb, 2013 20:17

Borttagen

Avatar

+1


Ginny00

ÄTÄTÄTÄTÄT. Alla som jobbar med detta säger ''Hellre ett par kilo för mycket än för lite'', speciellt när man är i vår ålder. Och om du någonsin vill kunna bli längre än du är (jag säger inte att du är kort) så ÄT. Och du vet att man blir snyggare i allmänhet? Sen jag började äta ordentliga, regelbundna måltider så har jag fått snyggare naglar, mindre finnar, ''skinigare'' hår med mer volym, och dessutom ser man alltid mer pigg ut, och ÄR mer pigg. Jag har fått högre betyg bland annat. Detta utan någon som helst diet, jag bara skippar inga måltider, rör på mig ibland, och är framförallt noga med att vila. Och unna mig ibland. Det är det viktigaste.
Men ätätätätätät!

Ett kilo mindre?

Eller Riddikulus, Skottland, Multicon, Bättre hy, snyggare hår, högre betyg och ett gladare liv?

Bara välj själv...

25 feb, 2013 20:44

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ginny00

ÄTÄTÄTÄTÄT. Alla som jobbar med detta säger ''Hellre ett par kilo för mycket än för lite'', speciellt när man är i vår ålder. Och om du någonsin vill kunna bli längre än du är (jag säger inte att du är kort) så ÄT. Och du vet att man blir snyggare i allmänhet? Sen jag började äta ordentliga, regelbundna måltider så har jag fått snyggare naglar, mindre finnar, ''skinigare'' hår med mer volym, och dessutom ser man alltid mer pigg ut, och ÄR mer pigg. Jag har fått högre betyg bland annat. Detta utan någon som helst diet, jag bara skippar inga måltider, rör på mig ibland, och är framförallt noga med att vila. Och unna mig ibland. Det är det viktigaste.
Men ätätätätätät!

Ett kilo mindre?

Eller Riddikulus, Skottland, Multicon, Bättre hy, snyggare hår, högre betyg och ett gladare liv?

Bara välj själv...

Du är fin när det kommer till stunder jag kan ta till mig sånt här ♥ Tack. Jag ska försöka göra som du säger, äta och röra på mig. One day at a time.

25 feb, 2013 20:48

Borttagen

Avatar


åh, orkar inte träna eller gå till skolan eller umgås med vänner längre. sitter instängd på mitt rum med släckta ljus och dörren stängd de stunder jag inte blir mer eller mindre tvingad till att göra något. vill liksom sitta där. vill sita där föralltid, sova bort dagarna, inte behöva röra mig eller tänka eller bry mig och bara vänta på att jag dör(låter så pessimistisk nu men det får va så).

26 feb, 2013 01:04

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
åh, orkar inte träna eller gå till skolan eller umgås med vänner längre. sitter instängd på mitt rum med släckta ljus och dörren stängd de stunder jag inte blir mer eller mindre tvingad till att göra något. vill liksom sitta där. vill sita där föralltid, sova bort dagarna, inte behöva röra mig eller tänka eller bry mig och bara vänta på att jag dör(låter så pessimistisk nu men det får va så).

Jag har "drabbats" av just detta. Vad ska man göra?

=) - just like themarauder

26 feb, 2013 01:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
åh, orkar inte träna eller gå till skolan eller umgås med vänner längre. sitter instängd på mitt rum med släckta ljus och dörren stängd de stunder jag inte blir mer eller mindre tvingad till att göra något. vill liksom sitta där. vill sita där föralltid, sova bort dagarna, inte behöva röra mig eller tänka eller bry mig och bara vänta på att jag dör(låter så pessimistisk nu men det får va så).

Jag har "drabbats" av just detta. Vad ska man göra?

jag vet inte, det är det som är problemet
börjar skolan i övermorgon, funderar seriöst på att tvärvägra gå dit, liksom åh orkar verkligen inte och vad ska folk göra åt det? ingen kan väl direkt bära en dit och tvinga en vara där?

26 feb, 2013 01:32

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
åh, orkar inte träna eller gå till skolan eller umgås med vänner längre. sitter instängd på mitt rum med släckta ljus och dörren stängd de stunder jag inte blir mer eller mindre tvingad till att göra något. vill liksom sitta där. vill sita där föralltid, sova bort dagarna, inte behöva röra mig eller tänka eller bry mig och bara vänta på att jag dör(låter så pessimistisk nu men det får va så).

Jag har "drabbats" av just detta. Vad ska man göra?

jag vet inte, det är det som är problemet
börjar skolan i övermorgon, funderar seriöst på att tvärvägra gå dit, liksom åh orkar verkligen inte och vad ska folk göra åt det? ingen kan väl direkt bära en dit och tvinga en vara där?

Jag tycker det är jobbigt att jag blir så asocial ibland. Ena stunden så är jag jättesocial, sedan blir jag rena raka motsatsen. Och jag kan liksom inte förhindra det!
edit: Skit i skolan en dag i alla fall =) Det får man lov!

=) - just like themarauder

26 feb, 2013 01:37

Borttagen

Avatar


themarauder jag har väl aldrig varit särskilt översocial av mig, men jag har ändå tagit mig ut ur huset någon gång då och då. nu har jag ingen motivation till något och kan inte ens se en framtid framför mig så jag förstår inte ens vad meningen med att göra saker är.
ja, det kan jag nog. men då måste jag ändå gå dit dagen efter det, åh. gillar ingen där, kan aldrig koncentrera mig och lär mig aldrig någonsin någonting. det jag lär mig på en månad i skolan kan jag göra på en dag hemma, det hade varit underbart om de bara kunde säga vad jag skulle göra så jag kunde fixat det på egen hand istället för att dag ut och dag in sitta och lyssna på allt tjat asfiusdnf. är jättenegativ och jobbig för tillfället, förlåt.

26 feb, 2013 01:42

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
themarauder jag har väl aldrig varit särskilt översocial av mig, men jag har ändå tagit mig ut ur huset någon gång då och då. nu har jag ingen motivation till något och kan inte ens se en framtid framför mig så jag förstår inte ens vad meningen med att göra saker är.
ja, det kan jag nog. men då måste jag ändå gå dit dagen efter det, åh. gillar ingen där, kan aldrig koncentrera mig och lär mig aldrig någonsin någonting. det jag lär mig på en månad i skolan kan jag göra på en dag hemma, det hade varit underbart om de bara kunde säga vad jag skulle göra så jag kunde fixat det på egen hand istället för att dag ut och dag in sitta och lyssna på allt tjat asfiusdnf. är jättenegativ och jobbig för tillfället, förlåt.

Undrar om du hade fått plugga distans? Förklara att du har det jobbigt just nu etc, och att du hade behövt detta.

=) - just like themarauder

26 feb, 2013 01:49

1 2 3 ... 862 863 864 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.