@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
5 nov, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
abolomanget xD hahahaa, natthumor xD
5 nov, 2012 21:43 |
|
Caius
Elev |
Fuuu, har skola imorrn och jag har inte fått testat att köra bil här hemma med mina glasögon än. -__-' Så jag vet inte om jag vågar använda dem imorrn på lektionen pga att jag fortfarande känner mig illamående när jag använder dem pga att jag helt plötsligt inte behöver sitta och anstränga mina ögon för att få fokus.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 nov, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Vill ni veta en sak!?
5 nov, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Alltså jag blir alltid super glad när jag får en tumme av avifors
5 nov, 2012 21:52 |
|
Solkatten
Elev |
Jaha. Kommer imorgon efter skolan få vänta i ca två timmar på bussen. Vi slutar 13:30 och den bussen jag ska ta går 15:15.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Ont i huvudet
5 nov, 2012 22:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 nov, 2012 22:18 |
|
M4L13
Elev |
5 nov, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i mina ögon.
Så hejdå dator. Vi ses imorgon. Åååh, nämen tjenare, kära Harry Potter bok. 5 nov, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen