Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
25 feb, 2013 16:33 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av lovegood99: ingen ( dom jag känner irl) vill egentligeha mig här. ingen vill egentligen chatta.. ingen bryr sig om dumma,fula Linnéa. Jag är ingenting. Du är visst nånting, du är en underbar, unik mugglis. Vi behöver dig här! tycker Rymdkonungen... 25 feb, 2013 16:51 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av lovegood99: ingen ( dom jag känner irl) vill egentligeha mig här. ingen vill egentligen chatta.. ingen bryr sig om dumma,fula Linnéa. Jag är ingenting. Du är visst nånting, du är en underbar, unik mugglis. Vi behöver dig här! tack finis♥ men jag menar.. alla mina vänner typ bara int verkar brysig om mig längre.. 25 feb, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Jag mår jättebra!
Spoiler: Tryck här för att visa! End of the text. 25 feb, 2013 17:57 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Elma00: Kuratorn på Onsdag då... Jag går också hos en kurator! Är det första gången eller?
25 feb, 2013 17:59 |
|
Ginny00
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 25 feb, 2013 18:40 |
|
Borttagen
|
25 feb, 2013 19:19 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fråga, bara: varför måste du gå upp i vikt för att få gå på Riddikilus och åka till Skottland och det? Du vet att du alltiiiiiid för uggla mig? ♥ För du är jättefantastisk och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt. ok? För att jag har gått ner i vikt, mer än vad som är hälsosamt för mig. Och mamma tvingar ju mig att gå upp det här igen, så då har hon satt upp ett mål för mig. Om jag gått upp ett kilo i april betalar vi Riddikulus och åker till Skottland. Om jag gått upp två kilo i juni får jag åka på Riddikulus och MultiCon. Min mamma håller vad hon säger, på gott och ont. 25 feb, 2013 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Åh...Skrivet av Borttagen: Fråga, bara: varför måste du gå upp i vikt för att få gå på Riddikilus och åka till Skottland och det? Du vet att du alltiiiiiid för uggla mig? ♥ För du är jättefantastisk och jag vill verkligen inte att du ska må dåligt. ok? För att jag har gått ner i vikt, mer än vad som är hälsosamt för mig. Och mamma tvingar ju mig att gå upp det här igen, så då har hon satt upp ett mål för mig. Om jag gått upp ett kilo i april betalar vi Riddikulus och åker till Skottland. Om jag gått upp två kilo i juni får jag åka på Riddikulus och MultiCon. Min mamma håller vad hon säger, på gott och ont. Lycka till ♥ 25 feb, 2013 19:37 |
|
ginny_ginny
Elev |
25 feb, 2013 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen