vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sittin' on toilet
15 dec, 2011 17:42 |
|
vevve_puff
Elev |
sitter och biter mig i läppen
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 15 dec, 2011 17:44 |
|
ginny_ginny
Elev |
Är på pappas jobb... TRÅÅÅK!
Fast jag får ju låna hans dator så att jag kan va inne på mugglis och snacka med er
15 dec, 2011 18:10 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
15 dec, 2011 18:59 |
|
Dini99
Elev |
Ska titta på julkalendern
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 15 dec, 2011 19:22 |
|
Solkatten
Elev |
Ser på Jullotta på Liseberg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
kollar på In Bruges och pratar med min kille på fb ^^
15 dec, 2011 20:20 |
|
Sammy
Elev |
Är inne på Mugglis och skriver i forum
R.I.P Dobby a free alf ;( 15 dec, 2011 20:23 |
|
Borttagen
|
Skriver på en labbrapport i bioteknik, sen ska jag börja med en uppsats om medeltiden. Båda ska in imorgon men min kompis, som skulle skriva resultat och slutsats, ska inte till skolan imorgon och är hos sin pojkvän. Hon har skrivit resultaten men svarar inte på sms när jag ber henne skicka dem
15 dec, 2011 20:27 |
|
Solkatten
Elev |
Äter mat (mackaroner & tomatsås
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen