Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Dagens kramar går till Belluna tonks, WeasleyHufflepuff, Allyson och alla andra i The Percy Jackson Club för att ni alltid hjälper mig när jag har PJ/HoO-Fandomproblem ♥ Tack mina kramar går till dig med!!!! 18 dec, 2016 13:22 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Hug! (warts, okej jag är lite väl besatt av HP) Dagens kramar går till Belluna tonks, WeasleyHufflepuff, Allyson och alla andra i The Percy Jackson Club för att ni alltid hjälper mig när jag har PJ/HoO-Fandomproblem ♥ ![]()
18 dec, 2016 13:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av uniquorn: Skrivet av Linn Lumos: Dagens kramar går tilluniquornVelleity tjena ochBelluna tonks för att de är så roliga att rolla med man tackar! Detsamma! ♥ Mina kramar går till er eftersom ni är helt fantastiska ♥ 18 dec, 2016 14:54 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Linn Lumos: Dagens kramar går tilluniquornVelleity tjena ochBelluna tonks för att de är så roliga att rolla med Tack, krammar till dig med Linn Lumos ![]()
18 dec, 2016 15:31 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Dagens kramar går tillAllyson och WeasleyHufflepuff för att de är roliga och tillsammans med mig skriver coolaste rollspelet ever!
18 dec, 2016 15:33 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Dagens kramar går tillAllyson och WeasleyHufflepuff för att de är roliga och tillsammans med mig skriver coolaste rollspelet ever! Åh tack Emma! Jag älskar rollspelaet extremt myckt också och dagens kramar går till dig med! ♥
18 dec, 2016 15:57 |
|
uniquorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av uniquorn: Skrivet av Linn Lumos: Dagens kramar går tilluniquornVelleity tjena ochBelluna tonks för att de är så roliga att rolla med man tackar! Detsamma! ♥ Mina kramar går till er eftersom ni är helt fantastiska ♥ tack! ♥ ![]()
18 dec, 2016 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Dagens kramar går tillAllyson och WeasleyHufflepuff för att de är roliga och tillsammans med mig skriver coolaste rollspelet ever! Åh tack Emma! Jag älskar rollspelaet extremt myckt också och dagens kramar går till dig med! ♥ Mina kramar går till dig med Emma vårat rollspel är sjuktbra!!!! 18 dec, 2016 17:03 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag vill krama WeasleyHufflepuff för att jag nu har fått veta att hon är min syster.
19 dec, 2016 21:00 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Linn Lumos: Jag vill krama WeasleyHufflepuff för att jag nu har fått veta att hon är min syster. Dagens kramar går till dig med sis
19 dec, 2016 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen