@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: haha nej xD haha Cara skall ha roligt på jul xDSkrivet av Cara Riddle: Är det inte enklare att bara vara där? Skrivet av Obliviate_: haha precis och Cara tänker i år visa dem hur mkt hon inte gillar julen så hon slipper dem Skrivet av Cara Riddle: haha vad gör man inte om man har tråkigt en måndag kväll xD jo man övar inför julafton ![]() Alltså förlåt men varför ska du fixa dig sådär mkt på julafton? :o då sitter man ju bara hemma med familjen ![]()
5 nov, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^Skrivet av Borttagen: jag och en kompis pratade på lunchen om Star Wars som sedan blev till min personlighet och sedan musik. Mycket vacker så därför mpst ejag skriva upp den: J: jag minns i 6 års då ett par killar lekte Star Wars och då sa en "Vad heter han nu igen som dör i första filmen?" och jag bara direkt: "Qui Gon" De såg så förvånade ut... K: Men det är typ sama sak som när vi fick välja låt vi skulle lyssna på och Du valde någon AC/DC och alal blev så förvånade" J: jag vet, liksom, vad är det med det? K: Fast din personlighet är typ mer Mozart. Tystnad... J: fast ingen känner riktigt till min personlighet. liksom vad tror du jag göra på vardagarna? K: Vet inte. Men alla tror typ du sitter och läser på ditt rum. J: Haha, inte precis... Eller jag läser men sitter typ framför datorn hela tiden. K: Ofta.... hehe, lite kul. Speciellt det där med Persnligheten verkar mer som Mozart. Tror inte hon vet hur jag är egentligen. Amanda_Weasley Citerar ett gammalt inlägg så får du se... Hahah 5 nov, 2012 20:13 |
|
LolFeelings
Elev |
Sökte om det var någon som bodde i "Oxelösund" på mugglarportalen. 2 stycken.
MY REACTION: *toker face* I'm not alone? O_O
5 nov, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Vet ni?jag ska gå och göra läxan, trots att ingen har sagt till mig och att den är till nästa fredag
5 nov, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet ni?jag ska gå och göra läxan, trots att ingen har sagt till mig och att den är till nästa fredag Duktigt 5 nov, 2012 20:18 |
|
Neeyum
Elev |
aww tack så mycket hihi :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: Jag fick A i min svenskauppgift hej glad grATTIS Enligt min lärare ligger jag på D-nivå i svenska :c Fast jag ska snart börja skriva på en berättelse i svenska och jag ska allt få B eller A på den c; MEN DU KOMMER FÅ A PROMISE DU SKRIVER SOM EN ÄNGEL ♥ 5 nov, 2012 20:23 |
|
M4L13
Elev |
5 nov, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet ni?jag ska gå och göra läxan, trots att ingen har sagt till mig och att den är till nästa fredag Duktigt vet 5 nov, 2012 20:26 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på världens finaste låt. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2012 20:29 |
|
amanda1104
Elev |
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 nov, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen