@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: haha vad gör man inte om man har tråkigt en måndag kväll xD jo man övar inför julafton ![]() Alltså förlåt men varför ska du fixa dig sådär mkt på julafton? :o då sitter man ju bara hemma med familjen 5 nov, 2012 19:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: haha precis och Cara tänker i år visa dem hur mkt hon inte gillar julen så hon slipper dem Skrivet av Cara Riddle: haha vad gör man inte om man har tråkigt en måndag kväll xD jo man övar inför julafton ![]() Alltså förlåt men varför ska du fixa dig sådär mkt på julafton? :o då sitter man ju bara hemma med familjen ![]()
5 nov, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Hatar huvudvärk...
5 nov, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Bara jag som alltid misstolkar låtar? Det händer mig fan jämt. xD Om ni någonsin hört Justins Biber "All around the world" så ska ni veta att jag misstolkar den som om rapparen och Justin Biber har en relation... 5 nov, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Blir så glad och upphetsad när man ska ta med en låt till skolan (det är den läxan jag vill göra, men ska skriva om låten)!!! JAG SKA MINSANN BEVISA ATT JAG INTE LYSSNAR PÅ MOZART!
5 nov, 2012 20:04 |
|
LolFeelings
Elev |
5 nov, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Blir så glad och upphetsad när man ska ta med en låt till skolan (det är den läxan jag vill göra, men ska skriva om låten)!!! JAG SKA MINSANN BEVISA ATT JAG INTE LYSSNAR PÅ MOZART! Tror någon att du gör det? 5 nov, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag och en kompis pratade på lunchen om Star Wars som sedan blev till min personlighet och sedan musik. Mycket vacker så därför mpst ejag skriva upp den: J: jag minns i 6 års då ett par killar lekte Star Wars och då sa en "Vad heter han nu igen som dör i första filmen?" och jag bara direkt: "Qui Gon" De såg så förvånade ut... K: Men det är typ sama sak som när vi fick välja låt vi skulle lyssna på och Du valde någon AC/DC och alal blev så förvånade" J: jag vet, liksom, vad är det med det? K: Fast din personlighet är typ mer Mozart. Tystnad... J: fast ingen känner riktigt till min personlighet. liksom vad tror du jag göra på vardagarna? K: Vet inte. Men alla tror typ du sitter och läser på ditt rum. J: Haha, inte precis... Eller jag läser men sitter typ framför datorn hela tiden. K: Ofta.... hehe, lite kul. Speciellt det där med Persnligheten verkar mer som Mozart. Tror inte hon vet hur jag är egentligen. Amanda_Weasley Citerar ett gammalt inlägg så får du se... 5 nov, 2012 20:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Är det inte enklare att bara vara där? Skrivet av Obliviate_: haha precis och Cara tänker i år visa dem hur mkt hon inte gillar julen så hon slipper dem Skrivet av Cara Riddle: haha vad gör man inte om man har tråkigt en måndag kväll xD jo man övar inför julafton ![]() Alltså förlåt men varför ska du fixa dig sådär mkt på julafton? :o då sitter man ju bara hemma med familjen 5 nov, 2012 20:11 |
|
Nevilleloo
Elev |
Jag såg just att jag är MoD!!!
Spoiler:
Tryck här för att visa! 5 nov, 2012 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen