Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 860 861 862 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snart kommer CSN! Mindre än tre timmar...

24 feb, 2013 21:54

themarauder
Lärare

Avatar


Hej och hå; jag röstar på godare mat i skolan.

=) - just like themarauder

24 feb, 2013 23:57

whirlwinds
Elev

Avatar


har varit borta från skolan i flera veckor fast jag egentligen bara var sjuk i några dagar och jag vill bara GE UPP. ligger efter med allt, att jag ens fick betyg i nian och kunde komma in på gymnasiet berodde på flera månaders kämpande hos hjälplärare och grejer och jag fick plocka bort ämnen för att kunna komma ikapp med det andra och jag var helt slut efteråt. herregud jag går estet DET ÄR INTE ENS MYCKET PLUGG men ändå för mycket för mig och jag klarar bara inte av det, klarar inte av skolan, klarar inte av någonting. allt jag vill är att hoppa av gymnasiet och stanna hemma och kolla på serier hela dagarna, ser ändå ingen framtid, ser ändå inte hur jag skulle klara av att ha ett jobb eller någonting. och ständigt denna jävla ångest och jag bara förlorar alla och jag KLARAR INTE AV denna ensamhet vill bara krypa in i en varm famn och bli tröstad av någon, vill bara få somna med ett par trygga armar om mig och huvudet vilande mot någons bröstkorg, JAG STÅR INTE UT

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

25 feb, 2013 01:12

Borttagen

Avatar


Ingen stor grej, bara ett irritationsmoment;


Hon sitter och pratar om en concealer som kom med i en tidning. Jag säger ''Aa, den verka fett bra, synd att jag inte kan ha den ''

Sen gick hon runt och sa till a.l.l.a att jag hade sagt ''Mm, men jag kan ju inte ha det för jag är ju mycket mer solbränd än er'' (*jättebitchigt*)


Men vafan? Min pappa är adopterad från Iran och då ÄR MAN BRUN. Sen får man dessutom höra ''blatte'' och ''neger'' arton gånger i månaden så jag skulle inte vara så bitchig om jag var du.

25 feb, 2013 08:21

xXHalfbloodPrincessXx
Elev

Avatar


Nu e jag tillbaka åhh ni anar inte hur mycket jag saknat mugglis och er Jag har deppat och varit jätte trött. Har typ hoppat av skolan eller ja det var skolans beslut då jag inte orkade gå ditt längre p.g.a trötthet. Skolor ska alltid dra ner på saker för vadå? pengar? Så tråkigt håller iallafall på med praktik nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc781df05ffec19a61bacff725bafd76e%2F918de0ab59f50056-dc%2Fs500x750%2Ff31f8f0d522fa9399a710e53e55b13330a8b8a67.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.sheknows.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F08%2Ftumblr_lk6fwnan7y1qaeet6o1_400_iid25z.gif

25 feb, 2013 10:31

TacosPanda
Elev

Avatar


Varning för arg text, behövde skriva av mig
Spoiler:
Tryck här för att visa!Fan vad jag hatar min klass, äckliga små fjortistjejer allihop. Kaxiga och slampiga. Ska alltid vara uppkäftiga och hålla på å ifrågasätta allt. Killarna är okej men fyfan vilka tjejer. Det är BARA i min klass vi har sånna. Min klass kallas till och med fjortisklassen. Det är sjukt. Dom ger en såna jävla bitchblickar, ändå pratar dom med mig som vanligt. Sen får jag reda på att dom snackar massa skit om mig. Om vem jag var tillsammans med bl.a.. Bara för att dom är för äckliga för att få en kille. Min killkompis berättade att han skulle strula med en av tjejerna en gång och att hans vita tröja blev helt förstörd av all brunkräm som kladdade. Hatar dom, fyfan! Sitter just nu ensam kvar vid klassrummet. Skippar lunchen för att slippa se dom.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

25 feb, 2013 10:49

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Jag fan hatar hela min fucking skola. Mina skol"kamrater" är bara för...
FAN VAD JAG HATAR MIN SATANS SKOLA!
Kommer mer sen, har timme nu så är på telefonen... FUCKING SKOLA!
Ursäkta mitt språk men...

tycker Rymdkonungen...

25 feb, 2013 11:03

lovegood99
Elev

Avatar


ingen ( dom jag känner irl) vill egentligeha mig här. ingen vill egentligen chatta..
ingen bryr sig om dumma,fula Linnéa.
Jag är ingenting.

25 feb, 2013 11:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
varför blir jag AVUNDSJUK så fort någon skriver att de ogillar något ätbart som är 'onyttigt', som jag gillar. Börjar alltid tänka "men åååhh då slipper de ju äta det" och så börjar jag tycka att jag är helt jävla svinäcklig som gillar det själv.

Kan inte gå in i Unpopular opinions-tråden. Nu känner jag mig äcklig för att jag gillar avokado, pannkakor, muffins och våfflor. Hej, vad gör ni då?

Åååh, tänk inte så... Förlåt för att jag tog upp Avocado-grejen. Men det är faktiskt nyttigt. ^^

25 feb, 2013 12:21

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
varför blir jag AVUNDSJUK så fort någon skriver att de ogillar något ätbart som är 'onyttigt', som jag gillar. Börjar alltid tänka "men åååhh då slipper de ju äta det" och så börjar jag tycka att jag är helt jävla svinäcklig som gillar det själv.

Kan inte gå in i Unpopular opinions-tråden. Nu känner jag mig äcklig för att jag gillar avokado, pannkakor, muffins och våfflor. Hej, vad gör ni då?

Åååh, tänk inte så... Förlåt för att jag tog upp Avocado-grejen. Men det är faktiskt nyttigt. ^^
Nej, det gör inget, jag stör mig mer på mitt tankesätt i allmänhet..

25 feb, 2013 14:39

1 2 3 ... 860 861 862 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.