Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snart kommer CSN! Mindre än tre timmar...
24 feb, 2013 21:54 |
|
themarauder
Lärare |
24 feb, 2013 23:57 |
|
whirlwinds
Elev |
har varit borta från skolan i flera veckor fast jag egentligen bara var sjuk i några dagar och jag vill bara GE UPP. ligger efter med allt, att jag ens fick betyg i nian och kunde komma in på gymnasiet berodde på flera månaders kämpande hos hjälplärare och grejer och jag fick plocka bort ämnen för att kunna komma ikapp med det andra och jag var helt slut efteråt. herregud jag går estet DET ÄR INTE ENS MYCKET PLUGG men ändå för mycket för mig och jag klarar bara inte av det, klarar inte av skolan, klarar inte av någonting. allt jag vill är att hoppa av gymnasiet och stanna hemma och kolla på serier hela dagarna, ser ändå ingen framtid, ser ändå inte hur jag skulle klara av att ha ett jobb eller någonting. och ständigt denna jävla ångest och jag bara förlorar alla och jag KLARAR INTE AV denna ensamhet vill bara krypa in i en varm famn och bli tröstad av någon, vill bara få somna med ett par trygga armar om mig och huvudet vilande mot någons bröstkorg, JAG STÅR INTE UT
25 feb, 2013 01:12 |
|
Borttagen
|
Ingen stor grej, bara ett irritationsmoment;
Hon sitter och pratar om en concealer som kom med i en tidning. Jag säger ''Aa, den verka fett bra, synd att jag inte kan ha den Sen gick hon runt och sa till a.l.l.a att jag hade sagt ''Mm, men jag kan ju inte ha det för jag är ju mycket mer solbränd än er'' (*jättebitchigt*) Men vafan? Min pappa är adopterad från Iran och då ÄR MAN BRUN. Sen får man dessutom höra ''blatte'' och ''neger'' arton gånger i månaden så jag skulle inte vara så bitchig om jag var du. 25 feb, 2013 08:21 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Nu e jag tillbaka åhh ni anar inte hur mycket jag saknat mugglis och er
![]()
25 feb, 2013 10:31 |
|
TacosPanda
Elev |
25 feb, 2013 10:49 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Jag fan hatar hela min fucking skola. Mina skol"kamrater" är bara för...
FAN VAD JAG HATAR MIN SATANS SKOLA! Kommer mer sen, har timme nu så är på telefonen... FUCKING SKOLA! Ursäkta mitt språk men... tycker Rymdkonungen... 25 feb, 2013 11:03 |
|
lovegood99
Elev |
ingen ( dom jag känner irl) vill egentligeha mig här. ingen vill egentligen chatta..
ingen bryr sig om dumma,fula Linnéa. Jag är ingenting. 25 feb, 2013 11:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: varför blir jag AVUNDSJUK så fort någon skriver att de ogillar något ätbart som är 'onyttigt', som jag gillar. Börjar alltid tänka "men åååhh då slipper de ju äta det" och så börjar jag tycka att jag är helt jävla svinäcklig som gillar det själv. Kan inte gå in i Unpopular opinions-tråden. Nu känner jag mig äcklig för att jag gillar avokado, pannkakor, muffins och våfflor. Hej, vad gör ni då? Åååh, tänk inte så... Förlåt för att jag tog upp Avocado-grejen. Men det är faktiskt nyttigt. ^^ 25 feb, 2013 12:21 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, det gör inget, jag stör mig mer på mitt tankesätt i allmänhet.. Skrivet av Ginny00: varför blir jag AVUNDSJUK så fort någon skriver att de ogillar något ätbart som är 'onyttigt', som jag gillar. Börjar alltid tänka "men åååhh då slipper de ju äta det" och så börjar jag tycka att jag är helt jävla svinäcklig som gillar det själv. Kan inte gå in i Unpopular opinions-tråden. Nu känner jag mig äcklig för att jag gillar avokado, pannkakor, muffins och våfflor. Hej, vad gör ni då? Åååh, tänk inte så... Förlåt för att jag tog upp Avocado-grejen. Men det är faktiskt nyttigt. ^^ 25 feb, 2013 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen