@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ska gå till bussen fem över halv.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2012 08:17 |
|
Borttagen
|
Och jag är sjuuuuuk...
5 nov, 2012 08:57 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, stackare! Krya på dig ♥Och jag är sjuuuuuk... 5 nov, 2012 09:26 |
|
Emme Lestrange
Elev |
5 nov, 2012 10:03 |
|
Victoire Weasly
Elev |
5 nov, 2012 10:05 |
|
viktor
Elev |
Är magsjuk Igen var det de 2 dagarna innan lovet också
5 nov, 2012 10:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Det är ju toppen att praoa på pizzeria. Jag har bara ett litet probbllem som kan komma att bli problematiskt. DE PRATAR TYP TURKISKA ALLIHOP. Owo
5 nov, 2012 10:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill inte tillbaka till skolan. Nejusch, där ignorerar folk en och man får vara själv på rasten. Desdutom utan mobil och mugglis. *Suck* Samma här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vill inte tillbaka till skolan. Nejusch, där ignorerar folk en och man får vara själv på rasten. Desdutom utan mobil och mugglis. *Suck* Samma här. Jag är sjuuuuuk :C det är inte mycket roligare... 5 nov, 2012 10:35 |
|
Gilderoy
Elev |
När jag är ledig fyra av sju dagar på en vecka (har inte hänt sen i juli bortsett från resor) just då passar pojkvännen på att dra till London. Haha så fail orkar inte.
5 nov, 2012 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen