@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
5 nov, 2012 00:00 |
|
Disenchanted
Elev |
ASDFGHJKJKL JAG HAR PRECIS SETT MSI LIVE! SÅ SJUKT JÄÄÄÄÄVLA BRA VAR DEM!!!!!!! LYNZ ÄR SÅ SÅ VACKER I VERKLIGHETEN! OMG JAG KOMMER INTE KUNNA SOVA I NATT FÖR JAG ÄR HELT UPPE I VARV!! DET FINNS INTE ENS ORD FÖR HUR BRA DET VAR!!!
var tvungen att skriva av mig lite!!! xD
5 nov, 2012 00:10 |
|
adliitam
Elev |
5 nov, 2012 00:39 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kan inte sova och det är skola imorgon. -.-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2012 00:41 |
|
Borttagen
|
När det svider i ögonen, då ska man,sova.
För då är man trött eller så blinkar man bort tårarna. Tror att det är andra alternativet... 5 nov, 2012 00:47 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: När det svider i ögonen, då ska man,sova. För då är man trött eller så blinkar man bort tårarna. Tror att det är andra alternativet... Men Andrea!!! Finns om du vill prata!♥ Hej 5 nov, 2012 00:49 |
|
Solkatten
Elev |
Fick Harry och Ron på två chokladgrodekort :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2012 00:55 |
|
M4L13
Elev |
5 nov, 2012 01:28 |
|
Knizzlare
Elev |
jag borde sova nu men jag kan inte för jag har vridit om på dygnet på dom sista dagarna av lovet smart va????++++
jag kommer typ somna när jag ska vakna ![]()
5 nov, 2012 01:31 |
|
Borttagen
|
Woho. Det är skola idag. Och här är jag. Vaken och kan inte sova. Kan livet vara bättre? :c
5 nov, 2012 02:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen