@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Länka 4 nov, 2012 21:36 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok, men skriv ändå Okej, vet inte om ni kallar det här på mugglis, men jag kallar det One Shot när man skriver något som inte har en fortsättning. ![]() 4 nov, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: ok, men skriv ändå Okej, vet inte om ni kallar det här på mugglis, men jag kallar det One Shot när man skriver något som inte har en fortsättning. ska göra det, så fort den är klar. 4 nov, 2012 21:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Är väldigt nöjd med min nuvarande presentation. Tyvärr hade jag velat flytta om och ändra grejerna på sidan men för stunden är den funktionen heeeelt fucked upp och inget vill hamla där man styr det. xD så det får bli en annan gång.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 nov, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
God natt
4 nov, 2012 21:40 |
|
ella potter
Elev |
4 nov, 2012 21:44 |
|
M4L13
Elev |
jag vill sova tidigt idag
men jag vill inte. ska man gå upp klockan 5 imorgon och duscha och kolla på doctor who tiden man har över? ja. då sover jag nog nu. godnatt.
4 nov, 2012 21:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
4 nov, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Vill inte tillbaka till skolan.
Nejusch, där ignorerar folk en och man får vara själv på rasten. Desdutom utan mobil och mugglis. *Suck* 4 nov, 2012 22:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
SKAMLÖS REKLAM:
Rösta på vilket chokladgrodekort jag i fortsättningen skall samla på http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26378 ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 nov, 2012 23:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen