vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
View My Video
Denna har jag och Citronisglassen fixat med ett ta nu! XD Tog lång tid innan vi fattade hur vi skulle kunna ladda upp den. Sega vi är! -.- Kolla på den! Visst är vi läskiga?XD Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 dec, 2011 15:51 |
|
Borttagen
|
kollar på In Bruges c:
15 dec, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
Kollar på Pirates Of The Carribbean: Dead Mans Chest.
Är sjuk. Och längtar efter att han ska logga in..♥ 15 dec, 2011 16:05 |
|
Borttagen
|
Sitter på bussen påväg hem från le skola. xP
15 dec, 2011 16:07 |
|
Hannah abott
Elev |
15 dec, 2011 16:08 |
|
MizzNina
Elev |
Lagar mat (Pannbiffar med potatis stekt lök och sås. mums mums) dock är forum en dålig grej när man lagar mat, för jag har varit nära att bränna vid allt två gånger nu, för att jag studsar tillbaka till datorn hela tiden.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 dec, 2011 16:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
15 dec, 2011 16:35 |
|
Fang
Elev |
Lyssnar på klasskmpisar som har nå radio.
15 dec, 2011 16:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Biter mig i läppen.
15 dec, 2011 16:45 |
|
M!mm!
Elev |
15 dec, 2011 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen