Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hillevi Claw
Elev |
27 jan, 2011 17:45 |
|
Kesan
Elev |
Sant
Dina favoritkaraktärer är Fred och George? "Jag är inte Fred, jag är George! Hur i fridens namn, kvinna, kan du kalla dig själv mor? kan du inte se att jag är George?" 27 jan, 2011 17:54 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
Sant
du tycker om när voldemort dansar waka waka på youtube? 27 jan, 2011 18:35 |
|
Julia Grymm
Elev |
sant
Du gillar käka sniglar 28 jan, 2011 18:57 |
|
Borttagen
|
Falskt.
Du sjunger i duschen. 28 jan, 2011 19:19 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt.
DU HÖR EN SKRIKANDE RÖST I BAKGRUNDEN AV DITT HUVUD NÄR DU LÄSER DETTA? "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 20:39 |
|
Vingfåne
Elev |
Falskt
Du diggar Diggory? 28 jan, 2011 20:44 |
|
soratanaka
Elev |
Sant oh my.
Du har rullat runt med Arnold, pygmépuffN. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 20:58 |
|
Julia Grymm
Elev |
Falskt
Du gillar duperingsdetonatorer? 8 feb, 2011 18:44 |
|
Emey94
Elev |
sant
du gillar bertiebotts bönor i alla smaker? The best thing you can have is love 11 feb, 2011 10:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen