Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Eller hur, det passar så bra in på dem ♥
Och James och Oliver är födda dagen efter mig ;P ♥ (är född 24:e Feb, de är födda 25:e ) Fast de är ju födda 1986 och jag 1994 så de är ju typ 8 år, minus en dag, äldre än mig XD♥ 15 okt, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
Hahha jag är född på en meningslös dag: 21 September, 20 dagar efter att Hogwarts expressen åkt, så jag skulle va tvungen att vänta typ ett år extra D:
Och jag är född 1998 så de är typ 12 år äldre än mig D: Så alla mina kompisar blir som helt freak när de tror jag är värsta kär i dom.. "Meen Emma! Asså doom är 12 år äldre än dig, släpp dom.. Hitta andra rödhåriga personer!" *nästa lektion* "Gillar du inte honom Emma?" *kompis pekar på rödhårig kille i klassen* Älskar mina kompisar ibland ♥ 15 okt, 2011 23:31 |
|
expelliarmus
Elev |
15 okt, 2011 23:44 |
|
Borttagen
|
HAHA XD Har sett den flera gånger och skrattar VARJE gång! XD ♥ 15 okt, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
älskar den bilden, gulligare och roligare personer finns inte ♥ 15 okt, 2011 23:49 |
|
Borttagen
|
^
Agree! ♥ 15 okt, 2011 23:50 |
|
Borttagen
|
Alot of love to them
15 okt, 2011 23:53 |
|
Borttagen
|
All kärlek jag har, förutom lite som går till Balto ^^,♥ och min katt xD♥
15 okt, 2011 23:54 |
|
Borttagen
|
All kärlek till dom, utom en liten bit som är till the ginger i min klass ♥
15 okt, 2011 23:57 |
|
Borttagen
|
asså.. haha guh, dom är ju lika som bär! hur kan man ens komma med en sån fråga? xd
16 okt, 2011 01:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen