Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej jag är rödhårig
... fast färgen börjar gå ur. toning suger. funderar på att färga med riktig färg nästa gång..... should I? 29 aug, 2011 15:18 |
|
Celebikai
Elev |
29 aug, 2011 15:19 |
|
Borttagen
|
Jag har faktiskt funderat på det förrut
29 aug, 2011 15:20 |
|
kinshaw
Elev |
trevor, ja det borde du! Du passar asbra i rött
Celebikai, jag tänker typ färga mitt lila :3 eller typ svartlila. ![]()
29 aug, 2011 15:20 |
|
Celebikai
Elev |
29 aug, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
Fuck it, förlorade över en polare i Bowling - med 4 poäng. Det är sådant som suger. ;_;
Men aja: Spärr, Spärr, Spärr, Strike, Nio, Strike är ju en ganska god början på en serie. 29 aug, 2011 15:21 |
|
Borttagen
|
29 aug, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
Faktiskt inte. Jaja det var trevligt ändå. 8D 29 aug, 2011 15:26 |
|
Borttagen
|
^ Haha, livet är hårt!
29 aug, 2011 15:26 |
|
kinshaw
Elev |
29 aug, 2011 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen