ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Jossan är det du?” Hörde jag någon ropa tillbaka. Jag, som redan var på bristen till tårar börjar snyfta lite men skriker tillbaka: ”JA!” So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 26 aug, 2015 15:52 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- "Det är Kayla! Kom inte hit! Det ligger en sövd Björn här! Vi kommer till dig!" Skriker jag till Jossan. Go Fuck yourself you damn cereal 26 aug, 2015 15:53 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag stannade upp lite. En björn? ”OKEJ!” Skrek jag tillbaka. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 26 aug, 2015 15:54 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 aug, 2015 16:32 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 aug, 2015 18:05 |
|
JossiMarauder
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 26 aug, 2015 19:33 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 aug, 2015 19:35 |
|
JossiMarauder
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 26 aug, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 aug, 2015 19:42 |
|
JossiMarauder
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 26 aug, 2015 19:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen