Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vinkar till Eric innan jag haltar bort till Slytherin bordet.
11 maj, 2014 19:46 |
|
Lele
Elev |
11 maj, 2014 19:50 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner och började äta medans alla stirrade på mig.
11 maj, 2014 19:53 |
|
Lele
Elev |
11 maj, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och haltade till försvar mot svartkonst lektionen tillsammans med Gryffindor.
11 maj, 2014 20:05 |
|
Lele
Elev |
11 maj, 2014 20:07 |
|
Borttagen
|
Jag ställde mig mot väggen när jag ser Eric komma.
11 maj, 2014 20:08 |
|
Lele
Elev |
Lektionen började. Man skulle jobba två och två och jag skulle jobba med min kusin Simon Potter.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
11 maj, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Jag skulle jobba med Klara.
11 maj, 2014 20:11 |
|
Lele
Elev |
11 maj, 2014 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen