(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Vilka?'' frågade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
"Inga du känner till, de är långt ifrån hemma, de bor i staden Tokyo" sa jag.
30 sep, 2013 19:41 |
|
Queen Boo
Elev |
''Och? Jag följer med i så fall''
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
"Bra" sa jag.
Jag vinkade hejdå till Carlisle och resten av hans familj. 30 sep, 2013 19:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vinkade till alla. ''Jag kommer tillbaka sen. jag är nyfiken...''
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 19:51 |
|
Borttagen
|
Jag gick ut och började fundera på var de kunde vara.
Om de var Sophies vänner var de antagligen upptagna med att dricka just nu, och tjugofyra timmar fram. Jag luktade efter deras doft. 30 sep, 2013 19:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick efter Noah
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
Jag kände en vampyrdoft, och det var antagligen dem.
"Attackera dem inte oavsett vad de tänker eller gör" sa jag till Cinthy och började springa. 30 sep, 2013 19:58 |
|
Queen Boo
Elev |
''Det beror på...'' muttrade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
Jag ignorerade vad Cinthy sa och sprang vidare genom skogen.
30 sep, 2013 20:01 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen