(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(...var det inte mörkt i rummet?)
29 sep, 2013 16:25 |
|
Queen Boo
Elev |
(Jag trodde att det var lite dunkelt typ...)
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
(Jaha^^)
Jag såg chockat på mig själv i spegeln. 29 sep, 2013 16:27 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nå? Går du med på att du är vampyr? "
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:28 |
|
Borttagen
|
- Kanske!
29 sep, 2013 16:33 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vilken skola går du på då? "
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:34 |
|
Borttagen
|
- Jag går på sun high....varför?
29 sep, 2013 16:37 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, nattens hus, London"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
- Nä...
29 sep, 2013 16:40 |
|
Queen Boo
Elev |
"Du har glömt det som hänt sen du blev märkt
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 16:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen