LotR (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Keya såg på honom och skrattade lätt, "Glömska du." log hon mjukt. "Till värdshuset tror jag att vi bestämde." sa hon flinande.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 dec, 2013 14:15 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Banner drog handen genom håret. "Ja, visst ja.", sade han. "Det skulle vi"
Hola, Mishamigos! 4 dec, 2013 19:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya log och snart var de framme Keya tog ett djupt andetag och hennes leende försvann då de klev in.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 dec, 2013 21:15 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Det var inte med många oroande tankar han banade sig mellan borden och människorna med Keya bakom sig. Men då och då fann han sig själv med att kasta några blickar bakåt tillfälle från tillfälle.
Hola, Mishamigos! 8 dec, 2013 01:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya kom tätt bakom Banner, hela hennes hållning var stel och otillgänglig, hon vantrivdes med andra människor. Men hon gjorde det för Banners skull, för att försök att vara normal.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 dec, 2013 11:39 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Är du okej?", frågade han Keya och mötte hennes blick när han kastade ännu en blick över axeln. "Säkert?"
Hola, Mishamigos! 9 dec, 2013 22:33 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya mötte hans blick och nickade, "Jo, det är bra." sa hon undvikande. "Vad hade du tänkt att göra?" frågar hon för att försöka ha en normal konversation.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 dec, 2013 22:35 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han stannade upp. "Tja, helt säker är jag inte men" Trevande mindes han konversationen de haft tidigare. "skulle vi inte jaga?"
Hola, Mishamigos! 12 dec, 2013 00:24 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo, imorgon. Lite sent nu." skrattade Keya. Smått fram då det redan var eftermiddag.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2013 00:27 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han kliade sig i bakhuvudet. "Ja, visst ja"
Hola, Mishamigos! 14 dec, 2013 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen