(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
" Försök att glömma "
Jag gav henne en kyss " Vet du vad det bästa är här? Att inte Draco kommer " 4 jul, 2013 21:17 |
|
TildeW
Elev |
"Jag vet!" sa jag och skrattade till innan jag gav honom en kyss.
"Älskar du mig?" frågade jag Simion.
4 jul, 2013 21:23 |
|
Borttagen
|
" Mm, nja.. "
Jag skrattade och gav henne en puss " Det är klart att jag gör " 4 jul, 2013 21:25 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
Efter ett tag sa jag
" Vi måste gå " 4 jul, 2013 21:29 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
" Hur länge ska vi gå?"
4 jul, 2013 21:30 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
" 2 timmar " Småskrek jag
4 jul, 2013 21:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen