Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Tåget stannade in. Lucy tog sin väska och klev av.
Come to the dark side, we have Draco 11 jun, 2013 21:42 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Dorian sitter där , lite nervös och väntar på henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 21:44 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy ser sig omkring efter honom.
Come to the dark side, we have Draco 11 jun, 2013 21:46 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Dorian ser sig omkring och vinkar lite innan han går fram till henne. "Hej, välkommen."
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 21:48 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy ler och kollar på honom.
"Hej, tack" sa hon. "Är min klädstil passade?" Frågan var spontan, men hon ville veta svaret. Hon såg ner på sin svarta kjol, dem vita strumpbyxorna, blusen och jackan. Come to the dark side, we have Draco 11 jun, 2013 21:57 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han nickar. "Ja det funkar." säger han och börjar gå. "kom , den här vägen, det är inte långt..."
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 21:58 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy nickar och följer efter honom.
Come to the dark side, we have Draco 11 jun, 2013 22:01 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Så hur gick resan?" frågar han och ler lite medans han går hem.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 22:02 |
|
Nessie Black
Elev |
"Vara bra. Tåg är vanligt för vår sort också" säger hon och ler.
Come to the dark side, we have Draco 11 jun, 2013 22:06 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Men det är ju bra." ler han och går fram till ett vanligt tvåvånings hus. "Så..här bor jag." säger han med ett glatt leende.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 11 jun, 2013 22:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen