Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är dom." svarar D'Tan snabbt och ser rakt fram men en stel hållning.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 19:17 |
|
Vildvittra
Elev |
"Är de?" säger hon undrande och ser på honom, något stämde inte.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 19:18 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja, och dom litar inte på mig inte när det gäller vanligt samtal." svarar han nästan argt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 19:20 |
|
Vildvittra
Elev |
"Kanske för att du är så stel och håller strikt på regler och allt." ler Kestra lite halvt mot honom. för det var vad hon tyckte ibland.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 19:23 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Hur ska jag vara för att behaga er då?" frågar han lite surt men han är inte så arg som han låter.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 19:25 |
|
Vildvittra
Elev |
"Lite mer öppen, spontan, och håll inte så grymt på reglerna." svarar hon, "Inte va arg." säger hon sen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 19:30 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag ät inte arg." säger han och nickar
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 19:36 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bra, så vad vill du göra då?" frågar hon lätt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 19:45 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag vet inte." svarar han och skakar på huvudet.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 13 jun, 2013 19:47 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vi kan gå till baren?" säger hon som en fråga och ser på honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 jun, 2013 19:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen