Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
9 jan, 2012 20:52 |
|
childhoodlight
Elev |
9 jan, 2012 20:59 |
|
hyperion
Elev |
Tror brittana är det enda canon jag shippar... Och typ tike. Synd bara att vi inte får några ordentliga scener med dem </3 brittana alltså. fast mer tike scener gör väl inget det heller.
![]()
10 jan, 2012 03:45 |
|
Borttagen
|
Gilar inte glee
10 jan, 2012 06:57 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag som har läst rykten om att man får följa karaktärerna efter de slutar på MH? Typ... En till säsong eller nått. '-'
10 jan, 2012 08:54 |
|
EmahS
Elev |
^ Det kommer att bli en Säsong 4.
Naya (Santana) twittrade detta igår: "Super excited about working on glee for another year! Season 4 is going to be great! Ryan just filled me in on the new ideas. #iheartglee"
10 jan, 2012 09:43 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Vad jag vet så ska Naya, Lea, Cory, Chris, Darren och några till fortsätta (men Lea och Naya är väl de enda som bekräftat det via twitter?)
Heather, Dianna och Mark har jag inte läst något om, förutom ett rykte om att Heather skrev på för längesedan. Men ja... Tydligen har Ryan Murphy en JÄTTEBRA idé för att få de som graduatat att stanna kvar i serien. Det kan bli... Intressant.
10 jan, 2012 09:51 |
|
Borttagen
|
Om det inte blir något Brittana i säsong 4 då slutar jag kolla
Ingen Tina slutar jag kolla Ingen Quinn, Puck eller Beth....Jag slutar kolla 10 jan, 2012 12:20 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av hyperion: fast mer tike scener gör väl inget det heller. This, I like them :' "we live together, and harry does all the cooking." 10 jan, 2012 13:15 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Hittade just en rätt stor spoiler om säsong 4. Vet inte om det är sant osv osv, men det är intressant.
Spoiler: Tryck här för att visa!
10 jan, 2012 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen