GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
8 aug, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Jag tittade nyss på TVD och det var AMAZING Vilken säsong? 8D 4:an tror jag... 4:an?! Jag har inte ens sett hela 3:an.... O.O hehe, inte jag heller jag började typ för en månad sedan med TVD! Mina favvo karaktärer: Klaus Bonnie Elena Damon Caroline Jeremy Ja, tyo dom... Tyvärr inte Stefan Spoiler: Tryck här för att visa! DELENA FOR EVER! ♥ Japp och Klaroline! ♥ Jaa.... Vad tycker du mer om, Caroline vampyr eller Caroline? Jag diggar VAMPYR Caroline Jag med! GUD var vi har bra smak , vi två! ♥ 8 aug, 2012 11:01 |
|
M00NSTER
Elev |
Jag ska fixa lapp så snart som möjligt!
Är det några som är med i fan art tävlingen? Skulle vara kul att se vad alla har för idéer
8 aug, 2012 11:02 |
|
Lills
Elev |
8 aug, 2012 11:03 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag skulle vilja vara med i Fanart tävlingen, men vet inte vad jag ska göra :3 Fanfiction tävlingen vore också kul, men jag är usel på att skriva ff:s...
Ps, har min stuga i Finland så åker dit varje sommar ![]()
8 aug, 2012 11:04 |
|
Lills
Elev |
8 aug, 2012 11:05 |
|
JosefinFini
Elev |
8 aug, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
aa! Något mer goodie sipp? :O 8 aug, 2012 11:07 |
|
Lills
Elev |
Jaha, har ni varit där i sommar då? ^^ ![]()
8 aug, 2012 11:08 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Jag skulle vilja vara med i Fanart tävlingen, men vet inte vad jag ska göra :3 Fanfiction tävlingen vore också kul, men jag är usel på att skriva ff:s... Ps, har min stuga i Finland så åker dit varje sommar Åh är du från finland på något sätt ?
8 aug, 2012 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen